Gå til innhold

Hvor har dere funnet fine og litt høye sprinkelbeskyttere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en av få ting jeg fortsatt mangler, men har ikke klart å finne noen jeg liker skikkelig enda. Kunne tenke meg en som er minst 30 cm høy, den vi hadde før var mye kortere og det ble bare til at smokkene forsvant over osv.

Siden vi har fått en del rosa, så hadde det vært greit om den passet til dette :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en fra Baby Dan til gutten min,god kvalitet men dyr 500 kr,kjøpte sengesett i samme serie 400 kr,den er høy og god,fikk nettopp ei jente for ei uke siden og til henne kjøpte jeg en hvit sengekant med kroner på (hvite sydde kroner),den er ikke fult så høy som den sønnen min hadde,men mener den må være ca 25 cm,kjøpte den på prinsess,kostet bare 179 kr,i tillegg var det supertorsdag så da var det - 60 % så den kostet ikke mange kronene.

Syntes den var grei for alt passer til hvitt.

Skrevet

jeg har kjøpt en kjempe fin en på barnas hus. Den er høy og går helt opp til kanten på senga i tillegg til at den går helt rundt. også er det litt tykkelse på den. Den er hvit da..

Skrevet

Jeg har sett på Princess og Kid, men de hadde ikke slik jeg ville ha, den på Princess var hvit, og det er jo helt umulig, kommer til å bli skitten med en gang ;-)

Skal sjekke linken. Tusen takk!

Skrevet

Jeg kjøpte sprinkelsengbeskytter på Bebito i Trondheim i går. Den er brun og fra det danske firmaet Gaia & Ko. Var i dyreste laget, 650 kroner, men har ikke funnet noe annet jeg likte. Mener det var 33 cm høyt.

Kjøpte også til matchende rosa sengesett (med fugler og brun kant) fra samme produsent;-)

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig en på reflex for noen år siden, men tror de har den enda, den var rosa med snoopy, med sengekant, sengehimmel og sengesett. Den var bare helt nyyydelig men kostet en del da, tror jeg betalte i overkant av 3000 kroner for alt

Skrevet

Hosj, det var dyrt! Tror nok jeg går for noe billigere ;-)

Sengehimmel vil jeg ikke ha uansett, er bare i veien og støvsamler synes jeg, men sprinkelbeskytter synes jeg er kjempegreit :-) Kan ta en kikk på de butikkene dere nevner uansett, må jo finnes noe.

Tusen takk for alle forslag!

Skrevet

Kjøpte min i lyseblå på kid for 179 kr. Synes den er kjempe fin, ganske tykk og rekker helt opp til kanten på sengen :)

Skrevet

Jeg har foresten sett at ringo har hatt en med ole brum motiv, den var ikke rosa da, men kjempe fin :)

Skrevet

Hvis du kan sy eller kjenner noen som kan sy, så er det kjempe enkelt å sy selv, veldig billig blir det også, og du får den akkuratt som du vil... ;)

Jeg har sydd 3 forskjellige... ;) Og tilsammen så har stoffet og fyllet kostet meg 349 kr;)

Skrevet

Nja, jeg kan sy, men har ikke funksjonell maskin og sliter litt med ømme vannfylte fingre, så tror jeg går for kjøpt :-)

Den på Kid hørtes jo veldig grei ut da, om de har lyseblå, har de sikkert lyserosa også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...