Gå til innhold

FAR SVARER MOR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

les overskriften damer; far skal svare mor. det er jo bare kvinnfolk som svarer på innleggene her jo. jævlig typisk bedrevitende kvinnfolk som skal blande seg borti alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi.....må jammen si jeg er enig i den.Hva er det som gjør at jenter vet best av alt hele tiden....:-)

Skrevet

...kanskje det er en ide med ett nytt forum: Mor svarer om far?

Skrevet

Ja kanskje det hadde vært noe...:-)

Skrevet

Hmmm er du en smule tilbakestående?

Jeg syns så tydelig det står Far OG Mor svarer debatten...

haha...latterlig!

Skrevet

På seg selv kjenner man andre..

Det står "Far svarer Mor" i lista i venste kolonne, og hvis du leser den teksten som står under tittelen så går det klart frem at tanken er at Far svarer mor..

Skrevet

Det står faktisk far og mor svarer debatten hvis du leser på denne siden. Men riktig som du sier så heter den far svarer mor i kolonnen til venstre. Ikke rart noen kan bli forvirret.

Skrevet

Hva med alle dere typiske bedrevitende mannfolk som også kan legge seg borti alt?

Du får bruke øya dine og lese at det står MOR OG FAR!!!

Comprende??

Skrevet

lest øverst a kjerring! det står at denne debatten er oppretta ene og alene for at kvinnfolka skal holde seg borte! rull inn hormona dine

Skrevet

Lær deg norsk, det er på pappa debatten damer skal holde seg unna!

Så jeg vet ikke hvem som burde lese en gang til over...

Overlykkelig over at jeg ikke har en mann som deg, som bare slenger ut drit på den måten.

Skrevet

Jammen er jeg også glad for å ikke ha en slik mann som deg som kaller ei jente for kjerring!! Stakkars jente som er sammen med deg!! Glem mann... Du er ikke det engang!!!

Skrevet

herregud at dere gidder, dere sistnevnte. Syns de øverste innleggene var greie og oppklarende jeg. Litt feil fra Barn i magen å la siden hete to ulike ting slik at man kan misforstå, og hårsåre gravide damer og evt menn lar seg irritere;-)

HIlsen gravid

• 3 måneder senere...
Skrevet

jeg er faktisk utrolig glad for at damer og menn kan stille hverandre spørsmål og svare. det er ikke lett for mange å gå rundt med frustrasjon. og flott at noen gidder og gå inn for å hjelpe noen med deres problemer. hvis folk skal slenge dritt kan de jo svare med nicket sitt. jeg syntes hvertfall denne siden er flott. . . alle kan svare og man trenger ikke utgi personalia for å hjelpe andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...