Gå til innhold

Brune og gule crinonerester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har hatt et fersk forsøk, satte inn 2 egg og er 14 dpo idag. Jeg har testet posetivt i 3 dager, sterkere strek hver dag.

Men jeg fikk bittelitt brunt på papiret da jeg tørket meg ista. Jeg leser at vi gjerne kan ta bort gamle crinonerester med en tampong el finger fordi det kan irritere slimhinner endel jeg gjorde dette for å sjekke etter friskt blod, men ingen ting..., jeg er kvalm og det har jeg ikke vært siden jeg var gravid for 7 år siden. Hadde en sa ved mitt forrige forsøk etter 6 uker da var jeg ikke kvalm.... Leser også at crinonen kan bli svart brun eller gul av ph verdiene .....noen som kan noe om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer stinemin.. :-) Det var hyggelig å høre at noen har fått det til!! Jeg er ingen ekspert, men det høres slett ikke farlig ut...jeg er på RD 9 og har ofte sett at restene etter crinone har vært brune eller gule...Det går nok bra, lykke til med svangerskapet!!

Skrevet

Jeg er redd for å miste igjen, crinonen er brun og gul...

Skrevet

uansett har jeg ikke blødd en dråpe ut etter uttak, så jeg tenker at dette brunesvarte på crinonen jeg rydda vekk kan være rester fra det jeg blødde på uttaket. Så lenge jeg ikke blør velger jeg å tenke posetvit jeg, , merkelig nok så har jo ingenting av dette kommet ut igjen.Blodprøven tar jeg på tirsdag, testa posetivt i 3 dager sterkere hver dag så det er jo et godt tegn

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten, stinemin! Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig med gamle blodrester og at alt likevel er i skjønneste orden! Jeg ønsker deg lykke til! :-)

Skrevet

tusen takk for svar jenter, jeg slapper mer av nå, så lenge blødningen holder seg borte er jeg glad

Skrevet

Hei!

GRATULERER med positiv test stinemin!!!!

Ville bare si at på dette forsøket testet jeg positivt fra RD10, RD13 (tror jeg det var) kom det plutselig masse digre klumper med crinonerester ut som var diverse farger på (ble sår og irritert og blødde ytterst i skjeden). Det fortsatte å komme rester i nesten en uke og jeg hadde brunaktig utflod i en ukes tid. Testet positivt på blodprøva, med høy hcg verdi, og sykepleieren sa at det antagelig bare var crinonerestene som irriterte og ikke noe farlig. Alt var bra på UL i uke 7 og i dag er jeg 12+4! Skjønner godt at du er frustrert. Jeg ble ganske stressa av det, men som sagt så ser det ut til å ha gått bra! :-)

LYKKE TIL!!!

Klem

Skrevet

ÅÅÅ det er fantastisk å ha noen å spørre når man får sånne uventa ekle opplevelser.. fikk en støkk da jeg mistet forrige runde, men da hadde jeg jo skikkelige menssmerter. Det har jeg ikke nå. uansett blir det blodprøven som gir det riktige svaret til slutt.... krysser alt jeg har...

Skrevet

Gratulerer Stinemin!!!! Blir veldig spennende å vente på blodprøven, da.. Vi hadde ikke blodprøve i det hele tatt i Porsgrunn. Men jeg hadde også brune rester da jeg ble gravid etter ICSI for 2 år siden.

Skrevet

Er vel bare å gratulere det, blodprøva er nok fin og positiv den :-) Endelig gikk det da, Riksen er kanskje ikke så værst lell.... Jeg har hatt rosa rester ut jeg nå men jeg bekymrer meg ikke noe over at det er litt farge. En frisk blødning er jo noe helt annet. Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...