Gå til innhold

September -09 brudene, del 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

lager en ny tråd her nå, 3 måneder igjen ! Hvordan ligger dere ann i planleggingen ?

Presten har sakt seg villig til og kjøre fra Miami til Fort Myers. Hurra. Så nå har vi leid en paviliong (m/kjøkken,bad,bord,stoler osv )på en yathclub og skal ha bryllupet der. Den ligger helt nede på stranden samt at det er lekeaparater og stort baseng på baksiden for barna. 600 norske kr for en hel dag. Vel vert det når vi blir mellom 10-20 som kommer og går.

Det er grill der også, så vi tar med oss det vi trenger av mat og drikke for hele dagen.

Blomster og bue er bestemt, bare og ta en tur innom blomsterbutikken når vi kommer.

Klær til alle 3 er i orden, papirene er sendt inn, Så nå gleder vi oss bare til og dra ! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå begynner det å nærme seg...! :)

Vi har fått ordnet litt småsaker, men har ennå endel igjen. Skal sende ut invitasjoner nå over helgen, og papirene er sendt inn til folkeregisteret.

Neste punkt på programmet er innkjøp av undertøy til meg og tilpassing av brudekjolen. Har begynt å trimme og spise litt sunnere i håp om å stramme om graviditetsmagen før bryllupet, så skal vente så lenge som mulig med tilpasningen.

Vi må også sette oss ned sammen med kokken snart for å planlegge menyen, og skal innom konditoren for prøvesmaking og endelig bestilling av bryllupskaken (den bestilles fra byens beste konditori, og den blir god tror jeg...!). Blomster skal vi også bestille et par måneder før, har vært innom blomsterforretningen og trenger bare å levere endelig bestilling.

Ellers skal vi innhente bekreftelser fra folk som vi har spurt om å hjelpe oss når det nærmer seg. Opptrykking av programmer og innkjøp av div servietter, lys osv tar vi også etterhvert. Da gjenstår bare å handle vin, øl, mineralvann og mat, og det tar vi like før :D Er kanskje ikke så mye igjen da :) Jeg kjøpte dress til eldste før helgen, han kommer til å bli så fin...! :)

Skrevet

Her er invitasjonene sendt,

mesteparten av drikken er kjørt over grensa fra hytta,

lokalet er i boks,

musikken er i boks,

vet hvordan jeg skal pynte.

hans forlover skal ordne skyssen

Frisør er bestilt (både prøvetime og bryllupstimen)

Har folk til å hjelpe til under kaffen

Vet hva vi skal ha til nattmat

Dette mangler foreløpig:

*Skal fylle ut papirene til uka å sende de til folkeregisteret.

* skal ringe og bestille prøving av kjole denne uka. (prøver å gå ned så vil vente lengst mulig...gått ned 8 kg,men fortsatt endel igjen:) )

* blomstene kunne jeg bestille i slutten av juli, sa de på butikken

* møte folkene som skal ordne maten å sette opp meny

*møte dama som skal lage bryllupskaka

* Ringe fotografen til uka å få det bekreftet.

*Handle inn blandevann,kaffe ol

* klær til mannen og jenta vår

Men syns egentlig jeg tar hele planlegginga ganske så rolig. Litt godt det å...bare jeg ikke får panikk når det nærmer seg :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Tja, er ikke stort en for gjort men det er altid noe alikavel hehe

Det har dukket opp en blomsterdekoratør i vennekretsen, som har tatt på seg pynting av buen, brudebukett blomsterpike-blomsten og til mannen. Hun ville bare ha betalt for matriale, supert !

Har funnet ut at et koltbord-fat til 16-20 pers koster ca 200,- trenger 3 av den, mye billigere en vi trodde :)

Papirene har vi fått så da er det i orden å, hehe vi får lov til og gifte oss !

Morgengaven til min kommende mann er bokstavelig talt i boks + litt til, kan ikke si noe mere om det, da han snoker litt her inne han å ;)

Har kjøpt inn litt overaskelser til frøkna på flyturen, trenger det når vi skal tilbringe 14.5 time i fly + mellomlandinger.

Vi skal ha åpent hus her hjemme med kaffe og kake, så kakene er planlagt og handlelisten skrevet.

"innbydelse" til det skal vi sende fra usa.

Så nå tar vi sommerferie, GOD SOMMER !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...