♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har funnet en sprek svart kjole som rekker akkurat under kneet og har skulderstropper. Akkurat passelig pyntet til en festlig anledning. Nå er utfordringen å finne tilbehøret, noen som har gode idèer? Er litt glad i "diamanter" og annet bling-bling men vil ikke at det skal være helt "over the top" )
erteposen + 4 Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 En kan jo bruke det meste. Jeg kan gjerne kjøre klassisk, noe som er utypisk meg, men sorte sko, perlekjede og knall røde lepper i 50-talls stil. Liker å leke med farger, og kan ha knall røde sko til eller en annen farge som matcher smykker eller vesker. Er ikke helt inne på bling bling stilen, så det spørs om vi ikke har ulik smak:)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 "Less is more" er viktig å tenke når man skal ha tilbehør. Et flott litt stort smykke ingen øredobber, et par store flotte øredobber og ikke noe smykke. Et flott armbånd eller som hun over , et par stilige sko som tar mye oppmerksomhet og en matchene veske.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. mai 2009 Takk begge to ) Så noen øreringer med "diamanter" som var ganske så lekre. Skoene er allerede kjøpt og er faktisk ganske røffe, litt høye med sandal-look.
wirre;o) Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 ett belte i livet, ett fantastisk smykke, en rålekker veske, sko som har sving over seg, ett blin-blingsjal i sort. Men for G's skyld: ikke alt på en gang. Eller: en sensuell rød munn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå