Gå til innhold

hei på dere:) Kom visst fra jan 2010 og hit!


Termin 061209

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde termin i jan jeg, men hoppet faktisk hit, og har termin 10 desember. Det var litt av en overraskelse. Jeg er 31 år, er samboer og venter mitt 3. barn. Har en jente på 5 og en gutt på 15. mnd. Sist sv skap hadde jeg noe som het hepatose på slutten av sv skapet. Noen flere som hadde det? Er så lite informasjon om det, så jeg hadde blitt veldig glad hvis noen hadde noen erfaringer å dele. Hvem er dere her da? Når har dere termin og har dere barn fra før eller er det første mann? Hvordan får jeg lagt inn ny termin her? Jeg ligger inne med profil siden sist og jeg ønsker å ha en sånn ny nedtelling som sist. Noen som kan forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og GRATULERER!!! Var vel litt av en overaskelse og vite at du var en måned lengere på vei en du trodde:) Også får dere førjuls barn da:) Ingen ting mer en kan glede seg over en et nytt familie medlem før jul. Jeg er ei jente på 25, samboer og forlovet med verdens beste man på 32. Vi venter vårt første barn sammen. Vår termin er 19 desember. Stor tjangs for jule barn med andre ord. Ønskaer deg lykke til og kos deg i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere også!! Den eldste jenta vår er født den 19 desember. Vi er forresten nesten halve familien i desember:) Jeg kom hjem den 23. desember når jeg fikk den 19. så det var årets julegave. Går svangerskapet fint? Jeg husker mitt første svangerskap. Så deilig!! Masse tid til å kose seg med magen. Nyyyyyt tiden så høres vi igjen på BIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...