Gå til innhold

Nå bør det bli en gutt i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe på UL så fikk vi liksom ikke et skikkelig bilde, men jordmor sa at hun var ganske sikker på at hun så en penis mens hun målte rundtomkring. Så fikk vi plutselig en HAUG med gutteklær. Har en venninne og en svigerrinne som begge fikk gutter for snart ett år siden. Føler nå at det hadde vært "tragisk" med alt det flotte utstyret om det kom en jente. Har ei på 5 og klærne etter henne har vi gitt bort, så da må vi ut å kjøpe alt nytt :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Gjør vel ingenting for en jente å bruke gutteklær vel.

Skrevet

Jo når alt man har er i guttestil så synes jeg det. Noe selvsagt, bukser og annet har ikke noe å si. Men det er jo på fargene på klærne man ser hvilket kjønn det er i starten. Kan selvfølgelig komplementere med en lue i jentefarge eller noe slikt. Du må misforstå meg rett da, blir seff glad uansett hva det blir meeen nå har vi fått så mye gutteklær at det hadde jo vært beleilig om det ble en gutt da. Fargene har faktisk litt å si synes jeg. En søt liten jente med bodyer men innskriften jeg er pappas gutt, the coolest boy osv... neeeeiiiiiii :)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Nei hehe, det er jo ikke like kult. Litt festlig egentlig da, om det står "Im the coolest boy" også sier du "Dette er lille henriette".. høhø ;-p

Men hvis du ikke får gutt så kjøper jeg gjerne alt ;-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...