Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Vi snakker ofte om lillebror og lillesøster til datteren vår.. Men i hennes øyne er det "lillebom" (og han er visst den blå knaggen) og "Bom" som er den rosa..hehe.. Skikkelig koselige tilnavn mao ;-) Går og prater om lillebom og bom hele tiden. :-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Først brukte vi på tull baby2. Så ble det lille ba, som vi også brukte på førstemann da han var i magen. Etter at ul viste jente og vi fant navn kallte vi henne Marte. Nå er hun ute og passer navnet sitt perfekt!
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Men hva kalte jonas henne? hehe.. ;-)
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Mini het micromidas fram til ul hvor vi fikk vite at det ble en gutt. Deretter ble det Ludolf =o) Han heter ikke det i dag, da ;o)
Mayken Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Snuppa kalte babyen for lille baby eller babyen min. Vi visste ikke hva det ble, men hun var sikker på at det ble en bror, og hun hadde rett.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 De sier bare babyen eller lillesøster, ikke noe annet, så er ikke så spennende ;-) Dette gjelder alle tre av dem, både han på 6,5 år, han på 4,5 år og han på snart 2 år.
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Vi kalte han knøttet før vi viste det var en gutt. Deretter kalte vi ham lille gutt
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 babyen eller lillesøster her også... Han finner ikke på noe annet, er nok litt fjern hva det egentlig er som ligger der inne tror jeg.
Iselilja Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 De kaller ikke "magen" noe spesielt, men lillebror på tre og et halvt er fast bestemt på at det er en liten gutt, og at han skal hete Skywalker. Usikkerheten ligger i om det blir Luke eller Anakin
Ranveig R Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Storebror kalte vi Streken (etter streken på clear blu'en), lillesøster kalte vi Lille Ert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå