monika 3+1 i magen:) Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 jenta må ville ikke ha noe annet enn nestle sine middagsglass eller nestle sin grøt da hun ar liten, men mini her, på 5 mnd, vil bare ha hipp sine 6mnd glass (hipp sine er heelt klumpfrie, men det er ikke nestle sine, sikkert derfor..) men han liker både hipp sin grøt og nestle sin.. fruktpureer, tar han det han får:)
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Det mest av grøt Hipp og noe Småfolk når det kommer til middag Nestle middagsglass spiser han kun en skje eller to av (og han har ikke noe imot klumper.....) Yogurt og frukt/kornblandinger - alt glir ned )
meg & to små vampyrer Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Han likte godt hipp sine middagsglass. Og sin mors hjemmelagede barnemiddager:)
flypapir Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Jenta vår likte best Hipp sine glass med nudler (og skinke?!). Hun klarte ikke klumper og kastet opp av hver minste lille klump frem til hun var året... Fiskebollene fra småfolk ble hun også glad i etterhvert:)
❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Hipp sine klumpefrie middager..særlig nudler og skinke. Fruktpureer og youghurt..alt går ned der. Nestle grøt. Også prøvde vi den nestle dampkokte nye barnemat her en dag..og den var visst NAM:) Minipus hater klumper:(
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Nesten bare nestle som har blitt kjøpt. Og når d fallt i smak har vi ikke prøvd noe ant. Greit at d er så lett å få tak i og..
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Ingen av mine ville ha middagsglass uansett hvem som hadde laget dem. Begge ville bare spise Hipp sin grøt. Og begge slukte fruktmos uansett hvem som hadde laget de. Og begge er kresne på "voksenmat". Ligger matlysten i genene? Ja jeg tror det iallfall.
erteposen + 4 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Jeg tror igrunnen de spiser det de blir vant til:) Jeg synes igrunnen at det gikk utrolig raskt og greit å lage babymat selv, og det resulterte i at de bare ville ha middagsglass som var beregnet på eldre barn siden den har klumper og mer smak. Lik vår mat hjemme. Hipp var nok favoritten siden den minner mest om vår mat, og det var vel den jeg kjøpte mest. Nestle grøt likte de aldri, men de var heller ikke så grøtglade. Hirsegrøt med fruktpure var vel det de spiste mest, og Hipp sin mangopure med hveteflingor var favoritten bland kjøpefrukten.
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Hipp i mme, hipp i frukt og de gangene hun vil ha middagsglass så vil hun kun ha hipp. Nestle i grøt. Sønnen min var nestle i alt bortsett fra middag, for da ville han kun ha mamma`s hjemmelagde
frøet76 Skrevet 31. mai 2009 #11 Skrevet 31. mai 2009 Liker best Hipp sin med skinke og nudler. Hun tar helt av på yoghurt med pære til Nestle.
mamarama og lille banan Skrevet 31. mai 2009 #12 Skrevet 31. mai 2009 han liker best Hipp sin grøt (mildgrøt med frukt og havregrøt) og Hipp sine middagsglass. her i gården er også den med skinke og nudler veldig populær fruktmos og yoghurt er ikke såå godt, men han spiser både Nestle og Hipp, Småfolk var visst ikke så godt.
Musemor med tre søte små Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Han foretrakk hipp sin mat, og noen fra småfolk. Nestle kom bare ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå