Gå til innhold

hvilket barnemat-merke likte/liker barn deres best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta må ville ikke ha noe annet enn nestle sine middagsglass eller nestle sin grøt da hun ar liten,

men mini her, på 5 mnd, vil bare ha hipp sine 6mnd glass (hipp sine er heelt klumpfrie, men det er ikke nestle sine, sikkert derfor..) men han liker både hipp sin grøt og nestle sin.. fruktpureer, tar han det han får:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest av grøt

Hipp og noe Småfolk når det kommer til middag

Nestle middagsglass spiser han kun en skje eller to av (og han har ikke noe imot klumper.....)

Yogurt og frukt/kornblandinger - alt glir ned

:o)

Skrevet

Han likte godt hipp sine middagsglass. Og sin mors hjemmelagede barnemiddager:)

Skrevet

Jenta vår likte best Hipp sine glass med nudler (og skinke?!). Hun klarte ikke klumper og kastet opp av hver minste lille klump frem til hun var året...

Fiskebollene fra småfolk ble hun også glad i etterhvert:)

Skrevet

Hipp sine klumpefrie middager..særlig nudler og skinke.

Fruktpureer og youghurt..alt går ned der.

Nestle grøt.

Også prøvde vi den nestle dampkokte nye barnemat her en dag..og den var visst NAM:)

Minipus hater klumper:(

Skrevet

Nesten bare nestle som har blitt kjøpt. Og når d fallt i smak har vi ikke prøvd noe ant. Greit at d er så lett å få tak i og..

Skrevet

Ingen av mine ville ha middagsglass uansett hvem som hadde laget dem.

Begge ville bare spise Hipp sin grøt.

Og begge slukte fruktmos uansett hvem som hadde laget de.

Og begge er kresne på "voksenmat".

Ligger matlysten i genene? Ja jeg tror det iallfall.

Skrevet

Jeg tror igrunnen de spiser det de blir vant til:) Jeg synes igrunnen at det gikk utrolig raskt og greit å lage babymat selv, og det resulterte i at de bare ville ha middagsglass som var beregnet på eldre barn siden den har klumper og mer smak. Lik vår mat hjemme. Hipp var nok favoritten siden den minner mest om vår mat, og det var vel den jeg kjøpte mest.

Nestle grøt likte de aldri, men de var heller ikke så grøtglade. Hirsegrøt med fruktpure var vel det de spiste mest, og Hipp sin mangopure med hveteflingor var favoritten bland kjøpefrukten.

Skrevet

Hipp i mme, hipp i frukt og de gangene hun vil ha middagsglass så vil hun kun ha hipp. Nestle i grøt.

Sønnen min var nestle i alt bortsett fra middag, for da ville han kun ha mamma`s hjemmelagde :)

Skrevet

Liker best Hipp sin med skinke og nudler. Hun tar helt av på yoghurt med pære til Nestle.

Skrevet

han liker best Hipp sin grøt (mildgrøt med frukt og havregrøt) og Hipp sine middagsglass. her i gården er også den med skinke og nudler veldig populær :) fruktmos og yoghurt er ikke såå godt, men han spiser både Nestle og Hipp, Småfolk var visst ikke så godt.

Skrevet

Han foretrakk hipp sin mat, og noen fra småfolk. Nestle kom bare ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...