Alba44 Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Har vel egentlig bestemt meg, men tenkte kanskje få noen andre eller nye ideer )
frk.velandre Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 jeg hadde kaker, goddis, kjeks å potetskruer, å pølser med brød. meeen svært lite ble spist. kunne spart meg for pølsene, kaka å kjeksen, onga spiste litt godis, å litt potetskruer.ellers var det bare leking. så vet jeg det til neste gang. onga var 5 å 6 år gammle
1mor3barn&1000ideer Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Bursdagsbarnet har fått være med på å bestemme selv, og da har valget vært risengrynsgrøt, pølser, hamburger eller pizza. Har hatt litt oppskåret frukt på bordet før maten kommer. Saft og vann til drikke. Etter maten har det vært kake, og når selskapet er over har de "fisket" godtepose.Gjerne med en liten billig leke oppi. Dette synes jeg er helt ok måte å gjøre det på, de trenger ikke så voldsomt mye snacks, og det blir ikke så dyrt. Hva har du tenkt å gjøre da? (snart bursdag her i gården også..)
erteposen + 4 Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Sist serverte vi: -porsjonspizza (men ellers har vi servert kyllingspyd, kjøttboller, gryterett, hamburgere. Barna våre er ikke særlig glad i pølser, og det er heller ikke kompisene) - fotballkake eller bassengkake - bringebærsmoothie og eplejuice med isbiter med bringebær inni - popcorn på bordet til pynt i settglass, med farge.
lure Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Barna kom rett fra barnehagen så de heiv seg over pølse i brød. Kaka var boller med forskjellig farget glasur på. Ellers stod det oppskåret frukt på coctail-pinner (en hitt) og popcorn. Brus å drikke.
Fire småtroll Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Sist bursdag her i huset var for 8-åringen og han bestemte menyen selv (med litt hjelp fra meg) Da de kom sto det fat med vannmelon og druer på alle bordene, og alt sammen ble borte! Som mat fikk de hamburgere, og gutter på den alderen spiser som hester, alt ble borte igjen Så var det sjokoladekake, muffins med melkesjokoladebiter i, sjokoladekjeks og potetgull. Godteposene (som inneholdt litt sjokolade, noen karameller og tyggis med tatovering) hadde mannen min puttet i en blikkboks og gravd ned i hagen, og laget skattekart (kjempehit).
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Vi har alltid bløtkake og sjokoladekake. Så hender det vi har ei anna kake, mest til de voksne... Litt snop, og fruktfat. Store, for det går virkelig med:) Så kjekt med sommerbarn. kiwi, meloner i forskjellige varianter, druer, banan, eple osv... Alltid en hit!
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Pølse med brød/lompe, gele, sjokoladekake, boller og kanskje is om det er vær til det. Standard bursdagsmat ;-)
Hierofanten Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Pølse med brød Flere typer gele Muffins (sjokolade og vanlig) Bollekake Godteriposer Potetgull Is
Hierofanten Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Ja og mange typer brus da. Dette var til en 7 års dag.
Alba44 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2009 Tusen takk!! ) Det er første gang vi har invitert til barnebursdag, så gleder meg :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå