lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 31. mai 2009 #1 Skrevet 31. mai 2009 Har fått urinveisinfeksjon Svir hele tiden gitt *skikkelig ubehagelig* Tar mine vanlige 2 c vitaminer om dagen, men tør ikke å øke dosen. Tranebær skal man visst heller ikke ta når man er gravid. noen som vet hva jeg burde gjøre?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 Hei,stakkars deg. Tror jeg hadde tatt med en urinprøve til legevakten og fått en kur på 3 dgr som kun går på urinveiene. Ikke noe bra hvis det går til nyrene. Har selv slitt med urinveisinfeksjoner,ikke noe godt,har brukt tranebær til forebygging,men måtte jo slutte med det når jeg ble gravid. God bedring, og lykke til, klem
Romeren Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 hvorfor skulle du ikke ta tranebær? det har jeg ikke hørt noe om...
imoen Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Kom deg til legen, avlever urinprøve og få selexid før det går så langt at det blir snakk om nyrebekkenbetennelse. En tilstand som ikke er bra for mor og barn. Jeg fikk asymptom UVI i begynnelsen av andre tri, og merket det ikke før jeg slet med å gå, sitte, stå og ligge pga. smerter. Jeg hadde heldigvis ikke nyrebekkenbetennelse, men infeksjonsnivået var høyt og jeg måtte på kur i ti dager.
lille N Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Gravide skal alltid behandles med antibiotika når det gjelder uvi. Jeg tror tidagers selexidkur er det vanligste.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2009 Tusen takk damer. Får stikke innom legen i morgen med en urinprøve. Håpet det kanskje var noe jeg kunne fikse sjøl, men da får legen ordne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå