Gå til innhold

menn og sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er menn så sen med å svare på sms avogtil? får dere svar tilbake med en gang alltid fra mennene deres??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn hater generelt å skrive sms. Prøv å skriv en skjikkeli lang sms til en mann, og du kan være sikker på at han enten ringer deg med svaret, eller sender en kjempekort sms tilbake. Type "ja", "nei" eller "ok". Det er litt frustrerende når man har sittet lenge og forfattet en laaaaang sms og får bare ett "ok" tilbake :/

Det er menn, de skal visst være slik. Og er det ingen spørsmål i sms'en du sendte så må du heller ikke regne med noe svar =)

Skrevet

Det går ann å ringe med telefonen. Å føre en samtale over sms er bare for dumt. Hvis du vil si masse eller ha svar med en gang så ring. Send en sms og du får svar når det passer å svare.

SMS bruker du hvis du vil si noe til en person og det ikke er så nøye når vedkommende får den.

Skrevet

Ikke bare menn som er trege... Jeg er ofte veldig treg til å svare på sms. Hvis jeg ikke svarer med en gang, så kan det godt gå ett par dager før jeg svarer.

Mannen min svarer som regel med en gang(så lenge han ikke er opptatt da)

Skrevet

Min mann er ganske kjapp til å svare, men han foretrekker å ringe istedet. Jeg for min del foretrekker å skrive. er ikke særlig fan av å snakke i telefon

Skrevet

Jeg hater å snakke i tlf, foretrekker sms. Mange menn er trege å svare, heldigvis er ikke min samboer sånn. da hadde jeg fått fnatt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...