Gå til innhold

Irritert!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååh, nå er jeg så irritert! Samboer har hatt besøk av en kompis i hele kveld for å spille ps3 Før han kompisen kom kjøpte jeg inn snacks og brus ol slik at de kunne kose seg litt mens de spilte playstation og sånn. Jeg ryddet også hele kåken. Jeg er veldig perfeksjonist og lar ikke folk komme hit før det er ryddet og vasket ordentlig. For å ikke være "i veien" dro jeg til ei venninne i kveld istedet, og da jeg kom hjem nå hadde de omøblert hele stua. Litt overdrevent, men de hadde flyttet hele sofaen slik at de kunne sitte rett foran tv'en å spille. Da måtte de altså flytte unna bordet, og satte sofaen 1,5 fra tven. Kjente at det raste i meg. Syns det er så jævla unødvendig. Late mannfolk som ikke engang kan klare seg med å sitte normalt i sofaen- må liksom flytte hele sofaen for å kunne spille. Samboer VET godt at jeg er perfeksjonist og vet godt at jeg ikke blir blid når huset står oppned.. måtte bare få det ut :( JADA, det er bare å sette tilbake sofaen.. men det er ikke så veldig morsomt å måtte rydde hele stua etter at samboer har hatt besøk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære vene!.. jeg tipper du ikke er særlig morsom å leve sammen med!.. er det så nøye da?.. kan ikke guttene få more seg?... dessuten er det vel rimelig at samboeren din rydder opp i stua etter seg selv, og dermed faller det ikke på deg... ikke oppfør deg som om du er moren hans!

sorry...

Skrevet

kan ikke samboeren din rydde opp etter seg selv?

si inni deg "samboeren min fortjener å ha det gøy med kompisen sin" mange mange ganger.

Skrevet

OMG Er du seriøs? Tror du trenger å oppsøke hjelp.. Du er jo verre en hun derre Monica i Friends..

Faen, kan ikke være mye gøy å være gift med deg.... Geeeeezes liksom.

Skrevet

Når du vasker gulvet i hele huset, også kommer barna inn med sølete sko og tråkker inn på alle gulvene. Blir du sur da?

HI

Skrevet

Er det ikke veldig enkelt da? Den som roter rydder. Du trenger ikke være mamma for samboeren din vet du, det blir jo litt slitsomt i lengden ;-)

Skrevet

sur..hm.. tror ikke det. tror jeg blir mer "ser du hva du gjør nå? se på gulvet!"

men her er det oftere jeg som går inn med sølete sko en småen.

Skrevet

hehehe... så det var noen andre som hadde skrevet det også, men .... Er du Monica i Friends? Stakkars mannen din, sier jeg bare. Hos deg er det vel verdenskrig 3 bare en tallerken står skjevt;)

Relax.. det finnes verre ting i verden enn en flyttet sofa;)

Skrevet

I begynnelsen av innlegget hørtes det mer ut som om det var mamma og tenåringssønn enn deg og samboern din. Hehe

Men ærlig talt vet du når jeg og mannen spiller playstation så hender deg at vi enten flytter sofa eller stoler nærmere tven for det er bedre å sitte slik når du speiller enkelt og greit.

Og om mannen din og kameraten hans roter så får han rydde opp da.

Samboern din er helt sikkert voksen nok til å ordne med snaks og slikt de skal ha også.

Gjør deg selv en tjeneste og ikke gjør deg til mamman hans det vil bli slitsomt for dere begge og til slutt ende forholdet.

Skrevet

Ja, må innrømme at du høres ekstrem ut!

Må du vaske hele leiligheten før dere får besøk av gode venner?

Enten må det se ut som en svinesti hos dere til vanlig, eller så må du være opphengt i å vaske! Og regner med det ikke var samboeren din som ba deg vaske? Det var du selv som valgte å gjøre det?

Sofaen er da bare å flytte tilbake. Blir da ikke så skittent av det?

Og, som flere andre har sagt, dette er det jo din samboer sin oppgave å gjøre. Du behøver ikke gjøre det for han.

Slapp av litt! Du lever bare en gang (håper jeg... ;)).

Livet kan brukes på mye mer hyggelige ting enn å vaske!

Skrevet

Måtte le litt her ja... Er dette virkelig noe å irritere seg over? Det er jo tross alt bare å flytte den tilbake? Ingen SKADE skjedd!

Men han kunne jo fint ha dyttet den på plass før han gikk og la seg da, det var jo han som flyttet på den! Og han kunne ha ryddet selv.

De er da ikke late når de ommøblerer stua for å få den perfekte spillkvelden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...