:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 jeg er enig med bibelen: den døde er ikke mer.
Sånn kan det gå Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Da skjer det absolutt ingenting. Når vi dør opphører vi å eksistere rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 jeg tror vi går inn i en annen, åndelig livsform, enten som gjenferd, vanlig døde eller engler. Har snakket med et medium i forbindelse med nær familemedlem som døde, og det hun kunne fortelle meg om oss, meg, andre var helt utrolig. satte meg helt ut! så mange ting hun umulig kunne gjette seg frem til, og veldig konkrete ting som ikke kunne passet på hvem som helst. det finnes en annen verden rundt oss, det er jeg overbevist om.
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Da kommer det mark inn i kroppen, vi råtner opp, lukter død og fungerer bra som rottesnakcs på kirkegården. For å spare miljøet i jorda så kan man kremeres, men da går det ut over næring til mat og andre småkryp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå