Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Har fått MASSE strekkmerker på lårene/rumpa, ser ut som en zebra.. Men har ikke lagt på meg noe rundt lårene, så skjønner ikke helt hvorfor jeg har fått de. Har ikke fått strekkmerker noen andre steder.. Noen som vet hva det skyldes? Også lurte jeg på om det er noen som har blitt kvitt strekkmerker på noen måte, eller om de har forsvunnet etterhvert?? Håper virkelig noen har svar, det er såpass ille.. Lite lyst til å vise meg i short o.l:(
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 jeg tror strekkmerker kan skyldes hormoner og ikke bare vektoppgang.. Jeg har også fått endel strekkmerker på lår, rumpe og hofter... og litt på magen... uten at jeg egentlig gikk opp veldig mye i svangerskapet.. Har lest litt om det, og på meg virker det som om det er fint lite som kan hjelpe mot strekkmerkene... bortsett fra laser osv... men de vil blekne med tiden.. Mens de er lilla/røde nå vil de bli mer sølvfargede eller hvite med tiden, og .. smalere... så... det er jo LITT bedre ihvertfall!? :-) Vi må nok lære oss å leve med dem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå