Gå til innhold

tror navlen er på vei ut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

navlen har blitt grunnere og grunnere de siste ukene. Hadde håpet at den ikke skal poppe ut, og kan jo hende den ikke gjør det, men ettersom det er over 14 uker igjen til termin kan jeg ikke annet enn å tro at den kommer til å gjøre det... men den popper vel tilbake igjen etterpå? er ikke veldig sexy akkurat...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, min er også på vei ut.. jeg går egentlig bare og venter på at den en dag skal lage et høyt "POPP!", og så er den der...;)

Men tenker at den går nok tilbake igjen etterpå ja.

Skrevet

Åh neeeii! Jeg som har navle fobi! :o Kommer navelen virkelig ut? :o:P

Gjør den det, så har jeg god tid til åforberede meg på det da, er 18 +2, overlever vell det også når det måtte skje da :)

Ps! Er førstegangs gravid og har aldri tenkt over det her :P

Skrevet

Jeg er 10 dager på overtid, og navlen min har ikke poppet ut. Heldigvis. Har navel fobi, min har blitt mindre og flatere bare. Liker min bedre nå, enn før jeg ble gravid jeg. så jeg er kjempe glad :) Grudde meg veldig til at den skulle poppe ut, men det gjorde den ikke .

Skrevet

Off, den navlen.... =(

Var i utgangspunktet veldig fornøyd med min navel, før jeg ble gravid. En liten fin navel som IKKE sto noe ut (heh.. vel, så fin som en navel kan bli tenker jeg :P ) Men nå som magen vokser blir navlen grunnere og grunnere, og den har også fått større omkrets. I overkant er den begynt å komme POPP ut...

Tenker den står ut som en kork lenge før jeg har termin. Er nå i slutten av uke 25.

Off, jeg er så lei meg, fiiine navlen min kommer POPPENDE UT! Fisj og æsj... =(

Ellers har jeg det bra, og skjønner jo at dette er en liten ubetydelig detalj i den store sammenhengen=)

Utrolig hva vi gravide henger oss opp i :P

Skrevet

Jeg har en veldig dyp navle egentlig. Er nå 21+3 uker på vei og merker at den har blitt "flatere". Men jeg synes faktisk den ser finere ut nå, for magen ser faktisk strammere ut. Når navelen gikk så dypt inn såg det ut som jeg hadde mye mer spekk rundt.

Samtidig synes jeg det er tidlig å få sånn stram navle, og håper for guds skyld at den ikke popper ut. Er ikke spesielt fint, men alt som går tilbake etter graviditeten, skal jeg vel klare å leve med :P

Skrevet

Jeg er i uke 27+2 og min er ute. Ser helt teit ut, meeen ikke noe å gjøre med det. Jeg har en stor mage, dvs kulerund og stram, så tror den kom ut tidligere denne gang en forrje.

Skrevet

Navlen min kom mye tydeligere ut forrige gang, og tidligere denne gang(er i uke 28), men den er litt "slappere" nå enn sist. Kan hende den bare flater helt ut etterhvert :)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Navlen min poppet ikke sist, og hvis den popper nå så kommer jeg til å dø!!

Skrevet

ha ha, godt det ikke bare er meg :D Jeg vet ikke om den kommer ut, men det ser ut til å være gode muligheter for det, for å si det sånn :)

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

Jeg mener det! Hater at jeg i det hele tatt har en navle og skulle ønske jeg kunne sy den igjen!! Har veldig innovernavle til vanlgi men på slutten sist så så jeg navlen mer og mer. Grusomt.hehehe

Skrevet

navlen kom ut helt på slutten med gutten min.. men nå derimot er den på vei ut tidligere enn med han;p den er ikke langt unna nå fra å være helt på lik linje med huden rundt;p

etter jeg fikk gutten min tok det ikke lang tid før alt var tilbake til det normale;) så regner med det blir slik denne gangen også;)

Skrevet

Jeg har alltid hatt navelen litt ut.Men nå som jeg er 25 uker,står den virkelig ut.Syntes godt gjennom klær tilogmed.Men den går jo tilbake.Så skjønner meg ikke på de som får helt noya av det.Har jo et lite under i magen så gjør jo ikke noe om navelen står ut.

Skrevet

Hahah må nå flire litt av oss! :) Vi overlever vell alle sammen regner jeg med :) Men kan si det at jeg håper så inderlig at navelen min forblir innover-navle ! :P Synes , har alltid syntes at "navler" er ekkle! :P

Skrevet

hos meg har halve navlen kommet ut....det ser iallefall dumt ut. Da må det være bedre at den enten er ut eller inn,...min er jo for øyeblikket både ut og inn, ser iallefall dumt ut, hehe ;) Håper resten popper ut snart, ser bedre når hele er ut uansett, er 26 uker på vei her.

Skrevet

usj og æsj forbli sånn du er snille navle. hehe. neida en venner seg vel til det som kommer. Men har faktisk brukt litt tid på dette, å lurt om det er valig at navlen kommer ut. Men ser at noen her ikke har hatt navler som popper ut. så regner med at da forblir min inne:)

Skrevet

Hvor mye dere klager på navlen deres da! Og at de er ekle og kunne ønsket at dere ikke hadde den!?

Må ikke glemme at har det ikke vært for navlen deres, så hadde dere ikke blitt født og vært til stede her nå! Det var navlen som ga dere næring og LIV fra mamman deres inni magen, og nå er det navlen deres som gir liv og næring til deres barn! Er bare takknemlig at jeg har en navle jeg! ...litt "artig" at den "popper" ut å, for den slags skyld!! ;)

Skrevet

Vi får alle gå til innkjøp av plasterteip og teipe over navlen når den POPPER ut... Slik at det blir helt flatt under klærne :P

Ah, jeg er så lur =) Tihi...

Skrevet

Ja sånn sett skal vi alle være gla for at navler finnes :)

Meen har en helt merkelig navle fobi, liker ikke tanken på en finger i\på navlen min! Har hatt det bestandig :\ :P

Popper den ut så popper den ut, ikke nå å gjøre med det :P Men håper den blir innover navle :)

Haha teipe navelen ;)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Nei guri malla.. tenk å ikke like navlen sin.. Jeg liker ikke morkaker som er kommet ut heller, selv om de er kjempefine til sitt formål.;-)

Skrevet

Er vel jeg som er litt rar, men jeg synes det er søtt når navlen "popper" ut jeg.... håper min navle popper ut snart ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...