Mom2Two Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Finner ikke igjen innlegget om din manns datter. Det var så rørende å lese! Jeg har jo fulgt den historien fra starten av:-) Så kjempefint at de har fått kontakt! Høres da virkelig ut som starten på noe som kan bli et mer varig far/datter forhold. Ikke minst er det jo supert for minstemann å ha kontakt med søsteren sin. Koselig:-) Ble i ordentlig godt humør av å lese den historien:) Gode klemmer sendes din vei fra Oslo
Northernlights Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 helveis på toppen... Ja, du har jo fått mere inside info enn mange, så du må jo nesten synes det er et mirakel ;o) Jeg synes nesten det selv! Klem tilbake til Oslos koseligste dame!
Northernlights Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 http://talent.itv.com/videos/video/item_200288.htm de vant, den dansegruppa som jeg syntes var så flink ;o)
Mom2Two Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2009 Ååå, det var en koselig kompliment:-) Takk! Da er du Østkystens koseligste dame da! ;o) Vant de altså, har ikke fått med meg! Så nå må jeg lese om det. Så Boyle ble klasset ut altså? Hmmm..
Northernlights Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Må lese vg.no ;o) Nei, hun kom på 2.plass i den store finalen. Diversity skal danse for dronningen. ;o) De som har den artige lille gutten (er det gutt??) med håret ..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå