★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 først må jeg bare si at jeg beundrer dere som har flere forsøk bak dere!!!!jeg skal snart gjennom mitt første og har hele tiden gruet meg sån til uttak og innsett og vondt osv..... men nå er jeg begynt å kverne sånn på tanken ang de to ukene før jeg kan teste.... tenker at den biten må jo være det værste og at alt det andre bare blir blåbær i forhold!!!?herregud for en berg og dal bane det skal bli:( måtte bare få det ut...
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hei Tøysekroppen! Ja, det blir mange tanker og opp-og-ned-turer dette. Jeg syntes at det gikk veldig bra da jeg gikk på medisiner og slikt, jeg merket selve stresset de dagene vi var i Trondheim, jeg ble redd for at eggene ikke skulle bli befruktet osv, men alt i alt syntes jeg at det gikk bra nå når jeg tenker tilbake på forsøket! Og det er så fint å tenke på at vi endelig får hjelp! Når det gjelder uttak og innsetting, så er dette gjort veldig fort, og jeg hadde ingen smerter i det hele tatt. Det var uvant, spesiellt og rart, men jeg kunne gjort alt en gang til fem min etterpå. Du må ha masse lykke til med forsøket!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2009 hei jautriba! takk for svaret ditt..godt ha dette forumet å lufte tankene litt når en føler det er nr før det skal rable for en innimellom:)) tenker de to dagene vi skal vente på befruktede egg også blir spesielle..men som du sier så er det bare utrolig deilig at vi får hjelp og at det skjer noe konkret...tenk om vi hadde levd for 50 år siden du!ikke mye hjelp og få da...nei..konklusjonen er vel alt i alt at egentlig er vi sviin heldig om man ser sånn på det men det er ikke til å komme utenom at dette er en litt tung prosess for både kropp og sinn.. du,hvordan gikk det med det forsøket ditt egentlig?? tusen takk for lykke til:)) det må du også ha!!
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Det er helt riktig det du sier....Husker da jeg fikk brev fra Ullevål...eneste jeg var opptatt av var å komme gjennom behandlingen,gruet meg både til medisiner og uttak osv...Men alt det der er ingenting i forhold til ventinga mens man ruger...Rugetiden går såååå sneglesakte...Jeg sitter på do i flere minutter ekstra fordi jeg ikke tør tørke meg...lukker øynene hver gang og tyvtitter kjapt....jo nærmere man er,jo verre det er...er på rugedag 10 i dag og føler at mensen kommer når som helst...alle syptomene er her...migrene, kviser,nervøs....æsj!!! Og det er tross alt mitt første forsøk, jeg fikk en velskapt gutt på naturlig vis for 5 år siden, og har prøvd å gi ham søsken siden han ble født....I forhold til alle de kvinnene som har prøvd i mange år og aldri fått barn, føler at det er nesten synd å sutre....allikevel...Lykke til alle sammen...det trenger vi :-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2009 hei my sweet 35:) kan tenke meg at rugingen går seinere enn sneglen asså!!!uff...fikk litt vondt i meg når du sa du satt lenger på do og ikke turde tørke deg:(( uff det hørtes slitsomt ut for deg..men du?mens sympt og graviditets sympt er jo ikke så lett og skille vettu så det der trenger ikke bety at det ikke gikk veien!! ikke lenge til du kan teste nå da vel? har selv en sønn på snart 11 år som veldig vil bli storebror:))) lykke til med test!!krysser alt jeg har for deg og følger med:)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #6 Skrevet 1. juni 2009 Tusen takk tøysekroppen...det er godt å dele følelser med noen som virkelig forstår... Vi får trøste oss med de barna vi har...det er største trøsten man kan ønske seg, men man skulle hatt lov å velge selv.... Jeg mista broren min veldig tidlig,han var eneste søsken jeg hadde...Jeg savner ham mye....Skal gjøre alt jeg makter for at gutten min skal bli storebror...Hvis vi ikke lykkes nå, så blir det vel en annen gang...Vi må bare stå på og en vakker dag er det vår tur, skal du se!!!! Lykke til :-) :-) :-) og tusen takk for trøsteord!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2009 hei igjen...fikk helt frysninger jeg nå..mye en må tåle her i livet dessverre:( utrolig trist å høre om broren din..det sies jo at det er en mening med alt her i verden men sånt som det finnes det overhodde ikke noe mening i syns jeg:( men godt du finner trøst i barnet ditt og står på og er sterk!!)lykkes det skal vi begge to endten det blir denne gang eller neste gang;) vår tur blir det uansett det er jeg heeelt sikker på!!vi er jo ganske tett på hverandre i prosessen så klaffer det for deg nå og jeg kommer etter i august så blir vi jo sammen i svangerskapet også) satser på det;)uansett så syns jeg vi skal slå følge jeg da:))) klesser på en klem;)
¤¤ my sweet 35 ¤¤ Skrevet 1. juni 2009 #8 Skrevet 1. juni 2009 Skal følge deg jeg og vet du :-) :-) Har nettopp svart på spørsmålet ditt, det går sikkert bra... Vi skravles nok på "barn i magen" snart :-) :-) :-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 1. juni 2009 #9 Skrevet 1. juni 2009 joiner dere her=) jeg skal "heldigvis" på ferie like etter innsettingen så jeg håper at det gjør at jeg tenker mindre på det?? hehehe as if liksom, men jeg kan jo drømme;o) satser på at vi blir 3 gravide innen august er over;o) *XXX* en ting jeg ikke skjønner er, hvordan er det mulig å få det til en gang også nekter kroppen å ikke bli gravid på naturligvis siden, hva som gjør det egentlig? med mindre det skjedde noe spes seff eller at en har pco ol...mitt tilfelle er det legen forklarte med uforklarlig, alt ligger tilrette, men nei da*arg* masse lykke til jenter=) tøysekroppen, jeg skal se om jeg får sjanse til å titte innom deg i morra å si hei...har litt mye på meg i morra men skal prøøøøøøve=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. juni 2009 hei har 1 ønsker 2:))) så kjekt du ville joine oss her da!! vi satset på at sommeren er vår og alt går vår vei:) ikke lett å la vær å tenke på rugingen uansett om du sitter på en øde øy og soler deg blant palme sus;)ingenting kan stoppe det vtanke kjøret der nei...kan jeg aaaldri tenke meg! men du?jeg er ikke på jobb i morgen jeg vettu;) drar til hausekn i morgen tidig vi:))) tjoheeeeisan hehehehe:)) men onsdag er jeg der igjen...har stort sett dårlig tid og en kort lusnj pause når vi får tid men koselig om du stakk innom å sa hei:))))
Rose69 Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 Det værste er nesten dagen etter uttaket synes jeg, om noen av eggene er befruktet og klare til innsetting. Me d r jo fordi det ikke er en selvfølge for ei gammal røy som meg å få ut OK egg.hhmmffff. Vell. Vi får satse på at vi alle går rundt i ammetåka neste år.Avtale? ;-)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 åååh ja stemmer det, jeg er der om tirsdagene så da må det bli neste uke...hehehehe jaja da er jeg vel proppa av hormoner og sikkert en god berg og dalbane hele meg...;o) begynner på onsdag med sprøytene*skremt* hihihihi masse lykke til i morra da, du er bare nødt å gi meg en lyd om hvordan det går=D nei tankene er nok der hele tiden, men målet mitt er å slappe av og kose meg i ferien...er iallefall planen min, hehe sjøl om jeg er redd jeg kommer til å bli helt på tuppa:s
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. juni 2009 til rose.. DET ER EN AVTALE!!!!)))))))))))))))))))))))))))
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 1. juni 2009 HAR EN ØNSKER 2:D håper vi sees neste tirsdag da;)oooææææ hihihi:)) håper du får slappet av ihvertfall og at alt går din vei nå) spennende dette...snart er du ett hormon troll hahahaha:) og snart kommer jeg etter;)) tusen takk for lykke ønskninger!!jeg er nok ikke sen om å kaste meg over pcen og oppdatere når jeg kommer hjem i morgen..er vel hjemme i ni tiden på kvelden tenker jeg;) klem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå