Gå til innhold

noen som er synsk som er her NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger litt hjelp, håper noen kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva trenger du svar på?

Skrevet

Kan du se hvordan det blir mellom meg (vannmannn) og en annen mann (tyren) er han den rette? :-) takk for svar på forhånd..

Skrevet

Sier bare en ting. NEI, pass deg for tyr. Vannmann og tyr er inegn god kombi. Det er intenst så det holder i begynnelsen, men etterhvert.. huff.. sjalu, sur, egosentrisk, men ja utrolig god i senga. Han er typen som overasker deg med å slenge deg opp på kjøkkenbenken. Men sex er jo ikke alt

Skrevet

haha tviler på det.. jeg er helt sikker på han er sjelsvennen min.. jeg er helt sikker på det... han er ikke som hva man beskriver en tyr, så bare pga hva stjernetegnet sier kan det vel ikke alltid stemme??

Skrevet

fdato til deg og han...?

Skrevet

30.01 her.. han 03.05...

Skrevet

Sjelevenn, åhh så søtt:) viste ikke at det fantes noen som fortsatt drømte om det<3

Skrevet

Dere kommer til å gifte dere om tre år, bo i et gult hus med hage, få to barn, med to, kanskje tre års mellomrom. Ikke spesielt rik, men dere kommer til å ha nok penger til å kunne dra på ferie om sommeren. Har du en jente fra før av? I så fall vil han ta henne til seg og elske henne som om hun var hans egen datter.

Skrevet

oiii ... jeg har en jente fra før av.. :) høres ut som en drøm.. det jeg håper.. jeg er så forelsket i ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...