Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Fikk vite for 2 uker siden at en av mine beste venner fra barndommen gikk i 10 år og var forelsket i meg uten å si noe til meg om dette. Vi så hverandre etter mange mange år på fest og han kom og fortalte meg dette. Jeg ble paff, men samtidig overrasket over hvor rart det var å være så nær han. Etter som årene har gått har vi fått barn på hver sin kant og etter havarerte ekteskap er vi begge alene. Men vi er nok begge ikke helt over våre ekser ettersom vi begge har blitt fryktelig skadet. Har sett hverandre 3 ganger etter dette men hvordan skal jeg ta dette videre uten å miste han. Jeg kan slå meg selv med noe hardt i hodet for at jeg ikke så hvor kjekk, snill og flott han var for 25 år siden. Det har kanskje på disse treffene våre gått litt fort. Vi koser mye og ligger i sofaen på timesvis og snakker.... Og han har denne uka gitt uttrykk for i en sms at vi måtte ta ting roligere.... men hva nå....nå er det kanskje for sent...? jeg har ikke tatt kontakt med han på 4 dager. Han roper på msn hver kveld og vi snakker da i minst 1 time.... skal jeg bare fortsette slik...eller? Hva er det beste jeg kan gjøre nå?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 godt spørsmål... men sikkert lurt å respektere å ta det rolig. vis at du er interessert, men ikke krev forpliktelse ennå. det går seg nok til. Han viille nok neppe fortalt deg om sin tidligere forelskelse hvis han ikke var litt interessert i å se hvordan du reagerte. vær tydelig, men ikke pågående, det er mitt råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå