mayaya Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Har et vennepar som venter småttis om ei lita uke - jeg har strikka pledd i babyull til dem som er ferdig men ikke festet trådene.. og det er BORTE!!! Oh nooo..... Hvor kan jeg ha lagt det????
mayaya Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 Hahhaha!! Det er jommen sant! Men jeg har til og med sett der! :-o
Northernlights Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Har du ikke tatt den med deg hjem til noen?
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Har du pakket bort noe barnetøy i det siste? Jeg har funnet flere forlagt ting i bunn av esker med fravokst barnetøy. Hvorfor jeg har lagt det der kan jeg ikke skjønne, det har ikke hatt noe med barnetøy å gjøre engang. Må ha vært sinnsyk i gjerningsøyeblikket, he he.
mayaya Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2009 Har ikke vært ute av huset nei... Og har sett i alle skapene jeg kommer på.. Og har ikke pakka vekk klær etter at jeg ble ferdig med det :-s
mayaya Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2009 det var første stedet jeg lette i strikketøyet altså..
skulle så ønske... Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 har du noen tuller i huset som kan ha "lånt" det? tulla mi er god på slikt ihvertfall. jeg har tatt med meg strikketøy i vaskekjelleren engang. ikke alltid greit å gjøre flere ting om gangen
mayaya Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2009 ikke i vaskekjellern jaffal :-p poden på 2 kan godt være synderen ja, jeg tviler ikke på det.. men jeg må jo fortsatt finne det.. hehe,,
mamman til to gutter Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Kanskje det har havnet blant ulltøyet dere brukte i vinter? Det kan jo hende mannen din har tenkt at det var der det hørte hjemme hvis han har sett det er ull uten å tenke på at du har strikket gave:-)
mayaya Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2009 Det er nok for stort for lekekassene gitt... Og at mannen har rydda det vekk er utopisk! høhø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå