Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er blitt brun i ansiktet og hendene.. Første dag idag i singlett, så håper det blir mange flere slike dager som idag. Strålende sol hele dagen:)
yasmina Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 yja, det begynner aa komme seg Soler meg naa for aa ha litt farve naar jeg kommer hjem til gamlelandet, men har litt farve aaret rundt da !
Lene~mor til tre Skrevet 31. mai 2009 #3 Skrevet 31. mai 2009 Ja har fått i ansiktet og litt på hendene i værfall
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. juni 2009 #4 Skrevet 1. juni 2009 Jeg har fått bitte litt skille nå i helga. Hadde ikke tid til å legge meg i sola verken på mandag eller fredag. Ble vel 20-30 min ca. Men på lørdag lå jeg litt før jeg hentet barna, og igår var vi ute i ca 12 timer. Da fikk jeg litt farge, ble ikke akkurat brent, men kjenner at det ble litt vel masse akkurat under-bak armene. Så må passe ryggen idag, ha på t-shirt eller sitte mest mot sola.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. juni 2009 #5 Skrevet 1. juni 2009 Har fått litt farge i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå