snuppi min Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 Trodde ikke det var mulig jeg... Synes synd på det barnet, moren er jo på nivå med en 7åring.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Fikk ikke dette med meg og er nysgjerrig, noen som vil fortelle?
Eucerin Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Tror det gjelder denne musikk video'n, å det er en spøk. Det er jo helt tydelig, hun er jo ikke psykiskutvilkingshemmed da. Mulig hun er blond og fjåsete, og ikke den typiske mor. Men hun er jo ikke SÅ dum da. Ærlig talt.
Eucerin Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 utydelig at det er en spøk? hun sier jo det selv også. At det er for oppmerksomhet er jo klart, og om det er ett godt forbilde for barn osv kan jo diskuteres. Men hun er ikledd barbie-rosa klær og ser ut som en liten dukke i filmen, det er jo ganske tydelig overdrevet da hehehe.. jeg synes iallefall ikke det er noen tvil, men men
Gulosten™ Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Kan forresten bekrefte fra min samboer som har jobbet sammen med henne, at hun faktisk er så uintelligent som hun fremstår. Plutselig, i et møte, ser hun bare tanketomt ut i luften og utbryter "Åh, jeg skal få nye pupper jeg!" Det satt også flere medarbeidere av Linni der som konstant ertet henne og kom med tullekommentarer til henne, og var overhode ikke "tilstede" nok til å forstå at de tøyset med henne. Så den skarpeste kniven er hun nok ikke.
Eucerin Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Neida, det kan jeg si meg enig i.. Hun er nok ikke hyperinteligent;) Men vil jo tro hun er en forholdsvis normal person. Men tydeligvis ikke. Kan jeg spørre hva slags jobb hun hadde? hehe
Dr Mcstuffins Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Kan jo være at hun er full av kjærlighet og vil bli en god mamma selv om hun ikke er den skarpeste kniven i skuffa http://linni.blogg.no/1243492832_linni_promoterer_nors.html
juniorsen Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Synes synd på barnet? Hvorfor det? Hun blir nok en god og kjærlig mor, det vil jeg tro! Har iiallefall ikke grunnlag for å si eller tro noe annet, jeg kjenner henne ikke... Og å dømme utifra slik hun fremstår på tv, vil jeg ikke...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Da burde det være synd på mange av ungene her inne også, for med så mange mødre som ikke gjør annet enn å slarve, så tviler jeg på at modenheten kan være så mye større!
Tøysetipp Skrevet 30. mai 2009 #13 Skrevet 30. mai 2009 Jeg så ikke det aktuelle programmet, men videoen. Det gir vel en indikasjon på hvordan man er som person. Som mor mener jeg det er et uklokt valg å ekspoere og fremstille seg selv på den måten. Igjen så må mye av fokuset på seg selv legges til side når man får barn. Da er det lov å håpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå