Gå til innhold

Bo med unger ved Hunderfossen? Tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quality Hafjell hotell (det gule, er flere ved omtrent samme navn side om side) er helt supert.

Tror jeg husker riktig navn.... :/

Det er hvertfall et "barnas hotell" med underholdning fra Picollo, barnas egen frokostbuffe, lekerom (som var betjent da vi var der, men ikke ala barnevakt) egen trapp opp til baren med egen barnemeny i spennende fargerike drikker og dyr i hagen. Husker jeg riktig om jeg sier gris og kanin montro.....

I fjor fikk vi ink. billetter med Gondolbanen opp på fjellet. Det var stas for både liten og stor :) Den utsikten da!

I år har vi egentlig lyst å overnatte i hytte. Men er litt skeptisk til om der finnes noen "skikkelige" like i nærheten?

Skrevet

Høres jo bra ut :) Hva måtte dere ut med for herligheten da?

Vi vingler mellom hotell og hytte også, men vet lite om området.. Si ifra hvis du finner ut noe da :)

Skrevet

Tror vi betalte over 3000kr for to netter.

Vi var to voksne og et barn.

Så kom jo alt annet i tillegg :)

Mye billigere med hytte.

Er bare dette med standar.

Vi bodde på hyttene som hører under det andre hotellet et år.

Nabohotellet.

Der kravlet det dyr oppover veggene *grøss*. Ellers var hyttene kjekke nok.

Det er jo et par campinger litt unna. De ser veldig greie ut på bildene....

Skrevet

Vi har leid hytte gjennom Hafjell booking... Da kan du lese om de ulike hyttene og se kart hvor de ligger osv... :o)

(Har ikke vært der enda, men det virker da bra!)

Skrevet

Quality Hafjell var supert -vi droppet innom for et par år siden og fikk suite (familierom) til en rimelig penge mener jeg å huske. Bad med badekar. Ring og be om tilbud -tror de hadde pakker om man vil inn i parken. Så at de fikk terningkast 5 i VG el Dagbladet.

Skrevet

www.hafjellbooking.com :)

Skrevet

Vi bodde i Alpingrenda et år.

Leilighet/hytte med flere soverom og hems.

Bostedet var skikkelige greier. Men det var litt kjedelig for barna å være der!! Eller, veldig kjedelig faktisk....

Der var ei sandkasse uten sand og ei nedrustet sklie. Ikke var der særlig med plass til å leke med ball heller.

Så de syntes det var gørr.

Selv savnet jeg strand og mer liv rundt oss.

Det var jo så godt som bare oss. Veldig tomt der. enda det var midt i sesongen!

I år lurer vi litt på Sveastrand eller Biristranda camping.

Noen som har kjennskap til hyttene der? Ja, stedet eller også seff :)

Skrevet

Hotellet o.l. som nevn over her, ligger jo på andre siden av elva, og dere må kjøre mellom der og Hunderfossen.

Om dere ønsker å bo i gåavstand, har dere Hunderfossen Camping med plass for telt, bobil osv. ev. utleie av hytter.

Vet ikke hvor mye det koster å leie med du finner det sikkert på nettet.

Ønsker dere å bo litt fint og med også gåavstand til Lilleputthammer og Lekeland, velg hotellet :)

Skrevet

gå eller kjøre spiller ikke så stor rolle :) telt utgår!!! :-p

Skrevet

Nå er det mange år siden sist vi var der, men vi lå på campingplassen i campingvogn:o) Flere år på rad fra barna var ganske så små. Et år spurte vi barna om vi heller skulle leie oss inn på hotell eller hytte, men nei det skulle vi ikke! De ville sove i campingvogn...hehe!

Barn er ikke så kravstore;o) Siste gangen vi var der var minsten bare 6 uker;o)

Husker ikke hva den campingplassen heter, men den ligger i gangavstand til Hunderforss parken.

God tur:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...