Kaffemocca Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Tenker ikke på store ting som sykler, traktorer ol. men små ting. Syns det ser rotete ut å bare ha det i en haug og syns det bllir tungvindt og bære det inn i boden hver kveld. Så jeg leter etter en praktisk og pen måte å oppbevare lekene på.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Gammel plastikk skittentøyskurv, en liten en. Putter alt oppi der.
mayaya Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Vi har sandkasse med lokk, og det meste stappes nedi der. Resten står ved siden av eller er nede i dukkestua (hage på andre siden av huset) Men dere med putekassene; hvor har dere putene da? Har dere to kasser?
Kaffemocca Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2009 Putekasse var ingen dum ide:-) Ta en tur på jysk til tirsdagen jeg da. Tusen takk for tipset:-))
Faen Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Kjøpte 2 blå plastbøtter (store) med hjul på Price Club. Den ene siden på plastbøtta er høyere enn resten av bøtta. Og på den langsiden er det håndtak så du kan trekke bøtta etter deg. Praktisk slik at man kan dra lekene ut på plenen og dra den tilbake å sette den inntil husveggen for kvelden. De kostet 279 tror jeg. Adskillig billigere enn putekasser!
velsignet med to Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Vi betalte 300 for vår putekasse på jysk, så den var ikke så dyr den heller Har ikke puter som trenger putekasse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå