Gå til innhold

Finnes det billige barnevogner egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom til å tenke på dette her en dag.. Finnes det billige barnevogner med bag? Hva gjør man om man ikke har så mye penger og ikke finner noe brukt i distriktet? Jeg tenkte fx på ei ung innvandrermot i vår bhg, lurer på om hun hadde bagvogn til ungen liksom...

Bakgrunnen til at jeg begynte å lure var at Bebito kunne fortelle meg at de ikke solgte vogner til under 9000.... Sykt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange mange barnevogner til under 9000.- =)

Skrevet

Selvsagt. Du får billige kombivogner til f.eks 1500,- men de er jo helt håpløse og ekle å kjøre rundt med. Når det er sagt hadde jeg aldri betalt 8-9000 for en vogn..det er sykt ja

Skrevet

men hvor har de disse vognene da? Har aldri sett noe til 1500 jeg ass... selv om jeg ikke ville hatt den personlig, er det jo interessant..

Skrevet

Bebito i Trondheim? Jeg kjøpte jo en Emmaljunga Cerox der med bag, altså kombivogn, til litt over 7000.. Og de har da vitterlig andre kombivogner der til under 9000!?! Emmaljunga Smart Duo Kombi, f.eks...

Men sånn ellers, så er det stadig salg på vogner.. Simo Kombi kan du jo få splitter ny til 4000.. :)

Skrevet

Både jeg og manen min var der g spurte, og vi er helt sikre på hva de sa.. Men kan jo hende de var utsolgt ellers da?

Og uansett - for en hardt presset økonomi er vel kanskje 4000 uoverkommelig også?

Skrevet

Man får jo kombivogner , hardbagvogner og sportsvogner veldig billig om man vil.. Det er mange flere vogner som koster under 9000.- kontra over..

Finn.no er det jo mange vogner og mange der sender også.. Så uansett så klarer man få tak i en billig vogn om man ønsker..

Om ikke finn.no så har man også mange utenlandske nettsider som sender hvor vognene er bra og billige.. behøver heller ikke reise lenger en til sverige hvor vognene er mye billigere og flere merker..

Skrevet

det går jo ann å kjøpe brukte vogner og få de sendt.. Dersom man har dårlig økonomi, så er det ikke mange valgmuligheter.

Basson Roma er jo en "billig" vogn, som koster 4-5000 for en duovogn.

Reflex har en kombivogn til 3499 kr.

Ellers vet jeg at Gooba nettauksjon hadde barnevogner før, der mange fikk tilslag på en for ca 1500 kr.

Skrevet

bebito har såklart masse barnevogner til under 9000 kroner:) det vet jeg.

ellers så synes jeg det er merkelig at du kommenterer en ung innvandrermor. hvorfor skal ikke hun ha råd til vogn? merkelig kommentar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...