Har to herlige jenter!=) Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 På første mener jeg å huske at jeg kjente det i uke 16-17. Nå er jeg 14+4, har ikke kjent noe enda. Er sååå spent på når jeg kommer til å kjenne det denne gangen, gleder meg så innmari. Er så deilig når man kjenner det sparker, da vet man at alt er bra til enhver tid!;-)
Minnie_Moon Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Tror jeg var 16+2 da jeg kjente det denne gangen. Og siden da har jeg vel kjent det daglig... tror faktisk jeg kjente det tidligere med nr 1 tross for morkaken på forsiden, men kjente det mye svakere.
Mamma Mim Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Kjente det vell rundt uke 18 med første. Husker ikke akkurat.. Men denne gangen kjente jeg de første små kriblingene allerede i uke 12. Kjenner tydelige spark nå i uke 19, har kjent det i ett par-tre uker nå.
3 små lykke:) Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Heisan:) Jeg er nå i uke 19 og kjenner bare små kriblinger av og til (ikke hverdag), det er min nr 3 og jeg mener jeg kjente liv tidligere med de to andre...men denne gangen har jeg morkaken foran, mulig det er årsaken...gleder meg så til lille tulla begynner å sparke:o)
EnNySpire:) Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Uke 15 med førstemann, og uke 20 denne gangen ;)Denne gangen ligger morkaken foran, så tror kanskje det er det som gjorde at jeg kjente det seinere denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå