Gå til innhold

Når kjente du liv andre gang?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På første mener jeg å huske at jeg kjente det i uke 16-17.

Nå er jeg 14+4, har ikke kjent noe enda. Er sååå spent på når jeg kommer til å kjenne det denne gangen, gleder meg så innmari. Er så deilig når man kjenner det sparker, da vet man at alt er bra til enhver tid!;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg var 16+2 da jeg kjente det denne gangen. Og siden da har jeg vel kjent det daglig...

tror faktisk jeg kjente det tidligere med nr 1 tross for morkaken på forsiden, men kjente det mye svakere.

Skrevet

Kjente det vell rundt uke 18 med første. Husker ikke akkurat.. Men denne gangen kjente jeg de første små kriblingene allerede i uke 12. Kjenner tydelige spark nå i uke 19, har kjent det i ett par-tre uker nå.

Skrevet

Heisan:)

Jeg er nå i uke 19 og kjenner bare små kriblinger av og til (ikke hverdag), det er min nr 3 og jeg mener jeg kjente liv tidligere med de to andre...men denne gangen har jeg morkaken foran, mulig det er årsaken...gleder meg så til lille tulla begynner å sparke:o)

Skrevet

Uke 15 med førstemann, og uke 20 denne gangen ;)Denne gangen ligger morkaken foran, så tror kanskje det er det som gjorde at jeg kjente det seinere denne gangen :)

Skrevet

uke 13 denne gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...