Gå til innhold

Hva er forskjell på sting og pyntesting, og dette? ->

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fødsel sydde jm små sting i kjønnsleppene, hun sa jeg hadde fått noen små skrubbsår og at stingene hjalp så det ikke svei ved tissing. Spurte henne hvor mange sting det var snakk om, men hun sa, neinei, du sys ikke på den måten, det er egentlig ikke noen vits, kun pga det med tissingen, kun små skrubbsår.

Så fikk ikke vite hvor mange sting, for det var liksom så "unødvendig"..

Så om dette ikke engang er pyntesting, hva var det da? Folk ser jo ut til å ha ganske peil i hvor mange sting de har sydd, må man alltid spørre selv, eller blir det skrevet ned, det står iallefall ingen steder i mine papirer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet heller ikke hvor mange sting som ble sydd, for med meg også så var det bare skrubbsår/minirifter som egentlig ikke hadde trengt så mye sying. Så etterpå at det liksom var et sting her og et sting der sånn ytterst. ingen rifter med mer enn et sting som jeg kunne se. Og tror ikke de sydde noe som helst lenger inne.

Jeg spurte mens de sydde om hvor mange sting der var. Da sa jordmor at det fikk jeg ikke vite, for jeg skulle ikke kunne "skryte" av noe som helst etterpå;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...