nøffemamma Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 som er hjemme alene og synes det bare er dritt på tv......? er heller ikke veslsignet md balkong så sitter inne.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Her er jeg, hehe... Har stor veranda, men sola har gått ned bak trærne og da blir det litt kaldere.... Tror jeg skal finne frem til M og Seigmenn snart;-)
Mom2Two Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Kan du ikke se en film da? Jeg bruker alltid å ha noen dvder til slike kvelder. Ellers kan du jo lese en god bok? Skrive en koselig epost til en venninne. Ringe en gammel tante? Rydde og sortere papirer? Vaske ned kjøleskapet? Ta en ansiktsmaske eller et fotbad? Jeg har virkelig ALDRI problem med å få en slik kveld til å gå:-)
nøffemamma Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2009 Holder jo på med sesong 4 av the wire så blir vel det etterhvert...Har en samboer som jobber kveld hele helgen, så da blir jeg fort litt "ensom". En god bok har jeg også ). følte litt på at nesten alle venner er barnløse og sikkert ute og har det gøy, mens jeg sitter her og kjeder meg alene...Synes altså litt synd på meg selv ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå