Gjest Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Har vært en nydelig dag med soling og grilling:-) Nå har sola gått ned og jenta er på overnatting til faren sin for første gang, kjæresten er ute på sjøen på jobb - kommer ikke tilbake før slutten av mnd.. Så her sitter jeg med 0 planer, blir litt rastløs av å være alene, hehe...
~sjiraff~ Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Hjemme alene som vanlig. Mannen skal på jobb om en times tid. Vi har kost oss med god middag da, men nå ordner han siste finish før han drar på jobb og jeg løper til og fra et feberbarn som ikke vil sove sånn helt (bare gnir seg desperat i øynene - stuptrøtt...)
velsignet med to Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Tenker jeg skal sitte i sofaen hele kvelden jeg, med en Corona med lime, og kanskje litt M. Har vært full fart siden kl. 6 i dag tidlig, og har vært ute i sola hele dagen så jeg er rimelig peisa nå.
Stjerne37 Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Bare sette meg ut på verandan med en smirnoff ice og en god bok.
Ranveig R Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 * rive meg laus frå pc'en * finne fram litt cola zero og chips * skrelle og skjære opp gulrøtter og blande dip viss eg orkar * lese * enten prøve å overhøre tv'n eller sette meg opp i stova (synd det er kokvarmt der)
mumtotwo Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 Tv, sjokolade, chips.... bare slappe av :=) deilig.....
Alba44 Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Har spist god middag og sett film med mannen. Vannet blomster, pakket for en ny dag på stranda i morgen, sitter ned med pc`n nå og skal snart dusje og hoppe til sengs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå