Stolt mamma! Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Tenkte eg skulle bytte ut grøten på morgenen med skive. Han spiste 1 skive uten problem i dag - men tenkte etterpå at det kanskje var litt lite med kun i skive??? Han e 7 1/2mnd.
Lillepusen-78 Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Gutten min er 8 mnd, og han spiser 2 skiver til lunsj. Og litt frukt etterpå... Tror 1 skive ville vært lite for ham.
Stolt mamma! Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 Ok. Takk for svar. Det tok så laaaang tid å gi han 1 skive(men det va jo tydelig at han virkelig likte det).... Men tenkte at det sikkert va nok med 1 skive. Men i morgen får jeg bare smøre meg med tålmodighet og gi han 2skiver.:-)
It's all about me Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 2 skiver? Det er jo det samme som jeg spiser til frokost det. Veslejenta på 10 mnd spiser bare en halv hun..... Hun er ikke storspist, men 2 skiver høres da mye ut synes jeg.
La vita è bella <3 Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Nå finnes det vel ikke kun én type brød og dermed heller ikke én brødskive;) Det har både med størrelse/tykkese og innhold å gjøre om hvovidt man blir mett etter en eller to skiver. Men når man skjærer vekk skorpene, så er det jo ikke så veldig mye igjen, så to skiver synes jeg ikke høres mye ut. Jenta mi på 9 mnd spiser 1- 1 1/2 skive hjemmebakt brød til frokost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå