Gå til innhold

Innbilt svangerskap....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt frustrert her jeg sitter...mensen er forsinket med snart ei uke, samboer steriliserte seg for 9 mnd siden...så jeg VET jo at jeg ikke kan være gravid. Likevel sitter jeg her da, og innbiller meg at noe er på gang...hvor dum går det an å bli

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du egentlig vil være gravid?

og det er vel ikke helt umulig å bli gravid selv om mannen har sterilisert seg?

For du har ikke vært på noen andre?

jeg går på ppiller,men i to måneder nå har jeg gått å trodd jeg er gravid en uke før hver mens... men så kommer den da....

men det kan jo være lurt å ta en test? hvis den ikke dukker opp innen tirsdag,så kan du jo ta en tur på apoteket?

hvis det ikke er et apotek som er åpent på helligdagr i nærheten av deg da.

lykke til! :)

Skrevet

men det er jo ikke sikkert steriliseringen var 100% vellykket da??

sannsynligvis er bare syklusen på en krøll, kan skje innimellom selv for de som vanligvis kan stille klokka etter den :-)

Skrevet

Det går an at steriliseringen er mislykket, ja.

Har faktisk lest en høyesterettsdom der et par krevde erstattet utgiftene til oppfostring av et barn som kom som følge av en mislykket sterilisering. De fikk jo ikke det da, men det viser i alle fall at det er fullt mulig at steriliseringen kan mislykkes;)

Skrevet

Ja, jeg har også hørt om et par som ble gravide, selv når BEGGE hadde sterilisert seg.. Evt var hun diagnostisert infertil, men mannen hadde iallefall sterilisert seg. Men barn ble det! Nyhetssak for noen år siden. Trur de var norske.

Skrevet

HI her.

Tusen takk for svar :) Jeg har ikke vært på noen andre, nei :) lever i et godt, og stabilt samboerskap, men med fem barn sammen hadde vi kommet fram til at nok var nok....

Satser på at mensen kommer, bare litt "interessant" å se hvordan kroppen faktisk lurer seg selv på en måte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...