VinterSol+2 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 jeg sitter og vurderer hva vi egentlig trenger av vogn fremover.. vi har en emmaljunga med sportsdel, dypvogn og søskenbrett, samt en softbag som jeg egentlig tenkte å bruke til mine små... Sammen med et bæretøy burde det jo være nok.. MEN jeg har lissom aldri vært så begeistret for emmaljungaen, og de siste månedene har vi brukt en trehjulig sportsvogn til prinsessa. Hun sover fremdeles et par timer midt på dagen, og fortsetter nok med dagsøvnen en stund til, i tillegg til at hun blir fort sliten i bena osv om vi går tur.. Så i utgangspunktet hadde jeg planer om å selge emmaljungaen.. men hva skal jeg bruke da? Jeg setter som et krav full/nesten full liggestilling til min eldste, og at minsten skal være bakovervendt. Og så må ikke vogna være for tung. Jeg har kikket litt på denne: http://www.easywalker.nl/noo/duowalker.html og den virket veldig enkel å manøvrere og sånne ting, men jeg skulle egentlig ønske at begge barna så bakover.. men det er ikke noe krav da. Mye penger for en vogn, samtidig som jeg ikke har lappen, og derfor må jeg ha forholdsvis lette transportmidler ellers, da jeg bruker buss eller bena eller sykkel.. (har sykkelvogn, men minsten kan jo ikke sitte i den før han runder året..)
2 prinser og en prinsesse Skrevet 31. mai 2009 #2 Skrevet 31. mai 2009 hei har ingen erfaring me vogna.. men skal kjøpe den tenkte eg:o) her blir d åsså 2 tette så da blir d søskenvogn:o)
VinterSol+2 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2009 jeg har tittet litt på vognguiden.no nå, bl.a men blir jo kjempeforvirra. føler lissom for å se alle vognene og prøve dem, før jeg evnt kjøper noe.. -men ingen forhandlere har mer enn en eller to typer, så dermed får jeg ikke sammenlignet skikkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå