prekæs Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Sort, høyrygget stol i tre. Blanklakkert. (veldig lang rygg) Muligens 20 30 talls. Noen som vet hvilken jeg mener og vet hva den heter?
prekæs Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2009 Altså. Den ser ny og minimalistisk ut, men er det ikke. Ingen som vet.
wirre;o) Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 har den mange striper i stolryggen eller har den noe art nouveau over seg på toppen?
prekæs Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2009 Den har noe art nouveau over seg på toppen. Har googlet litt og lurer på om ikke du er inne på noe. Mulig jeg gjorde ett kupp i dag:) Takk for svar.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 http://images.google.no/images?sourceid=navclient&rlz=1T4RNWN_enNO291NO294&q=Mackintosh+chair&um=1&ie=UTF-8&ei=o4chSoj1MpClsAaHxrjMBg&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title For eksempel? Ellers sitter vi på tolv stk sånne i spisestua, men de er def ikke noen gamle klassikere, de bare feiker.
prekæs Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2009 Den er i hvertfall lik. Men det er mulig det er en kopi. Den står i uthuset og jeg skal sjekke den ut mer i morgen. Virket gammel under setet og i håndverket. Og kostet en drøy hundrings, så uansett er det ikke noe tap...og stolen er jo tøff:)
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Hvilken av dem likner den på? Utrolig mange stilige der. Hadde glatt knulla paven om jeg fikk bo i et gjennomført Mackintosh-hus.
prekæs Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2009 Den har tre loddrette spiler på midten av ryggen, Jeg så den ikke i linken din, men trenger mer tid på å gå igjennom bildene. Det var jo så mange bilder. Var egentlig veldig god å sitte på, selv om jeg ikke vet om jeg får plassert den her inne....Eh... Men det gjør jeg nok om den viser seg å være ekte.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 Høres fin ut uansett. Og de avsindig høye ryggene er faktisk kjempegode, i alle fall våre. Klart du får plass. Er det ikke der du bor at det årnær sæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå