VinterSol+2 Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 23 uker nå, og hjelpes så trøtt jeg blir da! har hatt noen gode uker/et par gode mnd nå, der bekkenet har oppført seg og jeg har hatt nogenlunde energi.. men så.. nå kan jeg godt sove et par-tre timer midt på dagen, uten å forstyrre nattesøvnen, (mer enn den allerede er forstyrret, that is) og bekkenet har begynt å krangle skikkelig igjen. flere trøttinger? Husker det fra første svangerskap, at jeg konstant gjespet hele siste trimester.. hehe. trivelig å være i selskap med meg! Godt det er sommerferie snart!
Sjarmtroll2005/2009 Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er også i uke 23 - og trøttheta har nettopp slått inn hos meg! Helt sykt, kom som et fingerknips og er trøtt, trøtt, trøtt, trøtt...sukk! Husker ikke det var slik i forrige sv.skap. Kun mot slutten ja:)
VinterSol+2 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 kanskje det har litt med varmen å gjøre? her er det iallefall varmt nå.. hehe. vi får tenke på hverandre hver gang vi gjesper! Legen min sa forøvrig når jeg var 16 uker på vei eller noe, at nå var det på tide at jeg sov et par timer på dagen hver dag. "du kan jo sove når datteren din sover" eeeh,, velkommen til 2009 tenkte jeg da. jeg er lærer, og prinsessa er i barnehage. Jeg kan ikke bare overlate 25 elever til seg selv et par timer fordi jeg skal legge meg nedpå litt.. hehe men lenge leve lang sommerferie!
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 31. mai 2009 #4 Skrevet 31. mai 2009 Jeg har vært helt død hele svangerskapet, med unntak av de tre siste ukene. Så kom varmen igår..... OG nå viljeg bare sove Merker at å være andregangsgravid er mye tøffere enn førstegangs. Nå er det så mange ting å ta hensyn til, kan ikke bare legge segn ed :-(
Anne lise og Dennis<3 Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Har vært trøtt fra dag en:( Sliten HELE dagen, har vært sykemeldt i 3 mnd pga blødninger og da la jeg meg med samboeren min ca kl 23, så stod jeg opp kl 10 kanskje og sovner igjen i 3-4 tiden sov til 19 og la meg 23 igjen. Sånn var dagene mine til jeg nå har begynt å jobbe 50% da er det tidlig opp og tidlig hjem for å slappe av litt før mannen kommer hjem så natta igjen. føler meg litt bedre nå som jeg har kommet meg litt ut osv men er fortsatt kjempe trøtt.....
VinterSol+2 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2009 jeg prøver å skru ned tempoet litt jeg da. jobber som lærer, så det er ikke alltid like lett, men når jeg kan.. så får bare husarbeid være litt så som så, og jeg prøver å bevege meg sakte. senke kravene litt. det hjelper iallefall meg! er veldig annerledes å være gravid når man har barn fra før enn første gangen ja! en kan ikke bare sove og sove når man har fri heller. "mamma! mamma VÅKEN! KOM!! Være med!" hihi men det er nå herlig også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå