Gå til innhold

Flere som er litt småkokt i dag?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg visste jo det var meldt knallvær, men både jeg og ungene er litt kokt i all varmen i dag.

Det er kjempedeilig altså så jeg klager ikke!

Men jeg blir litt tett i hodet av all varmen og ungene blir skikkelig sløve:)

Nei, nå skal det bli deilig med en deilig sommerkveld!

Noen flere som er litt kokt?! Hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nok ganske lettkokt for tida da, måtte sette meg i skyggen etter 30 rolig gange ute i dag. Haha:)

Og så satt vi litt på verandaen og det skulle ikke så lenge til før jeg måtte kapitulere derfra heller.

Nå sitter meg og guttungen her og er sløve sammen. hehe:)

Skrevet

Jeg og knotten sitter i stua, hvor det er kjølig og deilig, etter en hel dag ute i sola.

Straks skal jeg kjøre og legge henne hos en venninne og ut og koke mer i det NYDELIGE været:) (med drinker på snei!)

Skrevet

Merker at kroppen ikke har vært ute i sola på et år gitt.

Har blitt litt brent i dag jeg da.

Smører ungene men glemmer meg selv..hehehe.

Merker at snuppa blir litt ekstra trassen i varmen og mor er litt mer amper enn vanlig.

Guttepjokken har nesten ikke sovet i dag, skal ikke ligge vogna serru, får jo ikke sett noe på den måten.

Nå ligger han som et slakt oppe i senga vår, veit ikke helt om han har lagt seg for kvelden eller om det bare en en power-nap.

Hadde jo vært deilig om han sover videre, så får mor og datter litt tid sammen alene også:)

Men deilig er det jaggu nå når sommeren har kommet, vært på lekeplassen i hele dag vi, og i morgen skal vi grille med 2 andre barnefamilier:)

Nå venter jeg bare på at min kjære skal komme hjem, så kan vi fyre opp grillen.

Skrevet

Åja, ganske kokt i pappen etter en hel dag ute i sol og vind på fjorden.

Blitt litt solbrent også, men det hører vel med til første skikkelige soldag.

Blir sløving på sofaen utover kvelden.

Skrevet

Uff ja, var ute fra 10.30 til 16.30, smurte minsten men ikke meg selv, så nå sitter jeg her og er brent...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...