Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 At om noen sier de har laget en middag til ungene som de likte veldig godt for eksempel, ja da bare må andre fortell dem at det ikke er sundt nok, eller hvordan de skal gjøre det for at det blir sunnere? Leste inlegget på skravle og det er ikke første gang jeg har sett det skje med slike innlegg. Og andre inlegg npr noen er fornøyd med noe de har gjort så kan du banne på at minst en og gjerne flere skal fortelle de at det var da ikke så bra jeg, eller at det burde vært gjort på en annen måte. Kan ikke personen få lov til å være fornøyd med seg selv litt?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Det er greit å være fornøyd md seg selv hvis man gjør noe bra. Hvis man derimot gjør noe dumt og attpå til oppfordrer andre til å prøve de samme, er det bra folk sier fra.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Enig med deg! SÅ mange bedrevitere her inne at det er kvalmt! Og noen peker seg ut mer enn andre. Utfra nick.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Jeg snakker ikke om dumme ting da, Men det høres noen ganger ut som om man er vedens værste mor fordi man ikke lager allt fra grunn av selv for eksempel. Ja alle vet vel idag at fiskepinner kjøpt ferdig ikke er super bra mat, det betyr ikke at det er krise om barnet får disse en gang i mellom. Og ja makaronistuing er vel helelr ikke det sunneste du får, men hvorfor skal alle måltid være det hele tiden. Dette var bare fra eksemplet jeg leste idag. jeg er selv så heldig at jeg har barn som spiser allt så det er lett å lage varierte middager som er bra for dem, men det er ikke like lett for alle å få barna til å spise.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Dette synes jeg er ganske spesielt for anonymforum, for da kan man bare trykke på anonymknappen og si hva man vil. Feigt, når det kun er kritikk og jævelskap..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå