lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 ungene og dere selv, og når MÅ de ha det på? Jeg har vært plaget med ørene selv først i voksen alder, og er derfor ekstra påpasselig når det gjelder ungene. I dag og i går har det blåst veldig her, men er forøvrig varmt, 9-10 grader ute. Jeg har selv hatt pannebånd på når jeg har vært ute, og også hatt noe på hodet på lillemor i går når vi var ute på tur. I ettermiddag skulle samboern ut med ungene, og lillemor sier, "sant pappa jeg trenger ikke lue", neida, ikke i dag når det er så varmt svarer han henne. Jeg måtte da bryte inn og si at hun selvfølgelig måtte ha lue/pannebånd på når det blåser så mye som det gjør i dag. Er det noen argumenter jeg kan bruke for å få han til å forstå? jeg har jo fortalt han om mine egne øre problemer. Jeg får øreverk med en gang om jeg får vind i ørene. De får selvfølgelig gå uten lue når det er varmt og ikke blåser.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Har ikke noen spesiell dato vi slutter med lue på. Er noen uker siden nå. De siste ukene før det hadde vi som regel lue om tidlig morgen og sene kveld. Men nå trengs det nok ikke lue igjen før høsten, om ikke annet enn noen helt spesille dager innimellom. Jeg selv har bare gått med lue ¨på de helt kalde dagene i vinter. Nå om våren og sommeren liker jeg at barna har solhatt eller caps på seg.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2009 Jeg tenker slike dager hvor det blåser veldig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Har ikke hatt på pannebånd/ lue enda selv om det blåser nå disse dagene. Men er jo forskjell på vind. Men kan ikke huske at vi har hatt på lue sånn om vår/ sommer pga vind, da er jo vinden varm føler jeg. Ikke kald sånn vinter kald.. Men nå bor jo du gansge så langt nord, og jeg gansge så langt sør.. Så går nok kanskje ikke ann og sammenligne helt sånn heller?
Lene~mor til tre Skrevet 31. mai 2009 #5 Skrevet 31. mai 2009 Vi brukte sånne tynne panneånd på ungene uka føre 17 mai men etter det har det vært såpass grei temperatur selv om det har blåst at det ikke har vært nødvendig. Men det er jo forskjellig fra år til år. Nå er det jo sommer her, 25 + grader ute nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå