Gå til innhold

dere som har jenter!åssen fikk dere det til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha,skjønner jo at dere har hatt sex da..

men hvor lenge før eggløsning,bare de månedene som det står jente på kinesiske fødselskartet osv.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pulte som vanlig, tok ingen spesielle hensyn.

Skrevet

finnes ikke no oppskrift du, de lages pa samma maten.

Skrevet

Ja, det er sant. Vet ikke at vi gjorde noe annet en da vi fikk gutt.

Skrevet

Pulte som vanlig. :P

Skrevet

Det kom bare ei jente... men det sies vel at om mannen kommer langt uti deg, så får spermiene lenger vei til egget og det er jentesædcellene som er mest utholdende! Skal også hjelpe å spyle seg etter sex, siden jentesædcellene tåler litt mer! Om det er vitenskapelig bevist aner jeg ikke... :P

Skrevet

18.35 har rett i at jentesædceller e rmer utholdende enn guttesædsceller, men tror ikke du kommer så langt med at han kommer halvveis uti deg på el for å si det sånn. Det som skal funke er å ha sex ca 3-4 dager før el. Dette fordi jentesædcellene lever lengre og svømmer saktere enn gutteceller (fordi de er tyngre fordi x-genet er tyngre enn y). Dvs at når el inntreffer etter noen dager er mange av guttesædcellene døde, da de ikke er så levedyktige. Har man sex på el derimot, er det større sjanse for gutt- da disse cellene svømemr raskere og siden egget da er på vei ned, når disse oftest eggcellen før jentecellene. Hvis du har oversikt over syklusen din vet du ca når du har el. Hvis syklusen er 30 dager har du el rundt dag 15.

Jeg har to jenter og de er unnfanget litt før el, vet at hun første ble unnfanget 4 dager før el. Les mer om prinsippet på www.buenaventura.no, under "baby-comp". (en familieplanlegger som gir lyssignaler ut fra din kroppstemp om når det er mest sannsynlig for å få hhv gutt og jente

Skrevet

Med jenta vår hadde vi sex før el. Med guttene hadde vi sex under el.

Skrevet

Vi prøvde jo ikke akkurat på jente da, eller baby for den saks skyld... Hadde sex 4-5 dager før el (tror jeg, vet jo ikke helt når el var).

Men send mannen på dykking, har hørt at jentesædcellene overlever dykkingen bedre enn guttene...

Skrevet

Aner ikke- annet enn å ha sex.

Ifølge dette fødselskartet skulle jeg fått gutt da- men det ble nå en jente, gitt. Så det der er nok bare noe stort tull.

Skrevet

Jeg er gravid og ifølge jordmor var hun bombe sikker på at det er jente. Så da satset jeg på det:

Hadde egentlig bare vanlig sex uten å tenke noe mer på det, for det var ikke planlagt at vi skulle bli gravid. Når jeg tenker tilbake på det, var det en periode hvor jeg var ganske stresset og en periode hvor det var litt festing, så kanskje det er jente pga av den påstanden om at jentesædceller er mer utholdende enn guttesædcellene. De takler stress bedre.

Men egentlig tror jeg ikke det er noen oppskrift...

Skrevet

Hem, tror ikke mannens sædceller ble påvirket av ditt stress da men ;)

Vet at vi hadde sex på eggløsningsdagen eller rett opptil, og det ble gutt.

Men dere som prøver å 'planlegge' dette, blir dere skuffa hvis det ikke virker da?

Skrevet

Aner ikke!

Vi var nyforelsket og knulla i vei! Heller før enn siden! :)

Var overhodet ikke planlagt!! Men ei nydelig lita jente ble det no... :)

Skrevet

medgutten hadde vi sex på el-dagen.

med jenta hadde vi sex all the time i ferien:)

iflg gynekologen ble hun unnfanget noen dager før el.

Skrevet

Mannen var og dykket dagene før.

Det tåler ikke guttespermene.

Skrevet

Menn som jobber i nærheten av radarer får oftere jenter på grunn av at y kromosonene har lettere for å overleve strålingen.

Skrevet

Seriøst ja.

Han dykket ikke for at vi skulle få jente, men var tilfeldigvis og dykket i tiden før.

Men det er seriøst at guttespermen ikke tåler trykkforskjellen.

Skrevet

Først drakk vi hver vår drink av et heksebrygg (kvinnesvette, kvinneøl (les corona) og et hint av vaniljesukker) Deretter danset vi til Lionel Richie før vi brant den skitne trusen min og hans boxer. Deretter hadde vi kinky sex.

Med jente nummer 2 bare pulte vi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...