Gå til innhold

Hvilken type billigmascara velger jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av de rimelige merkene som er gode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

L'Oreal sin optical skal visst være veldig bra, aldri prøvd den selv. Men, om jeg går for billigmerker så går jeg alltid for L'Oreal. det er jo de som har både Lancome og Biotherm, bare det er luksus avdelingen deres. Så fikk det tipset da jeg selv jobbet i parfymeri for 500 år siden;)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg likeg max mactor sin gode gamle 2000calorie mascara jeg, eller great lash fra maybelline

Skrevet

Jeg sverger til max factor masterpiece max jeg :-)

Har hatt mange andre "ordentlige" mascaraer, men går alltid tilbake til den.

Skrevet

Den brukte jeg mye også helt til jeg prøvde Lòreal Double extentions (den svarte, IKKE den røde). Etter det så kan alle andre mascaraer gå hjem å legge seg :o)

Skrevet

a, vet om kjempemange som elsker den :-) For meg var det motsatt, gikk fra den til masterpiece :-) (men nå vil ikke jeg ha så voldsomt mye volum da ;-)

Skrevet

Kom nettopp fra trening og fikk se alle svarene fra dere damer! Tusen takk! Flere muligheter her. Jeg var veldig fornøyd med L'oreal sin Longitude, men den finner jeg ikke i butikken lenger.

Skrevet

Jeg sverger til L`Oreals Double Extencion Beauty Tubes - den er KNALLGOD og slår de dyrere merkene ned i støvlene! Det er også veldig greit å slippe make-up fjerner når den skal av om kvelden - holder med varmt vann;o)

Skrevet

Hvordan får du det pent med den? Jeg kjøpte den fr å prøve, men får det bare ikke til. Synes det bare blir klumper som skiller seg fra hverandre.. Noen gode tips?

Skrevet

Jeg lar alltid den hvite tørke helt før jeg tar den mørke på...hvis ikke klumper det seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...