flypapir Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Hvilken betydning har egentlig det?? Falsk positiv/negativ? Eller kan jeg stole på resultatet...?
flypapir Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2009 ...også var det den anonymknappen da!
-MtG- Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt, men den anonymknappen er noe dritt! Har driti meg ut på den mer enn en gang:)
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Tror heller det er sjanse for at den feiler. Dvs. ingen streker i det hele tatt. Hadde likevel ikke stolt helt på dem. Lurer du så ta den du, og blir den positiv, så kjøp en ordentlig en for å bekrefte resultatet. Blir den negativ så vent noen dager og se om mensen kommer før du kjøper en og tester på nytt. Lykke til
flypapir Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2009 Jeg tror i grunn ikke at jeg er gravid, men har vært skikkelig gravid-kvalm i to uker nå og i tillegg fått mer bekkensmerter. Tok en test igår som var negativ. Men så var den jo gått ut på dato da (i februar)... Tror bare jeg satser på at resultatet var rett og at kvalmen snart gir seg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå