Gå til innhold

Kunne du "valgt bort" å få egne barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fordi mannen i ditt liv har barn fra før og ikke vil ha flere?

Eller vil ønsket om egne barn komme foran kjærligheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne nok ikke valgt det bort, nei. Til det har jeg alltid ønsket meg barn for sterkt, og hvis han ikke ville ha det, tror jeg ikke det ville vært mannen for meg. Men jeg forstår det er vanskelig hvis man har en veldig bra mann som man elsker...

Skrevet

Nei, det kunne jeg nok ikke.

Skrevet

Niks, datet ikke menn som virket spesielt negative til å få barn i det hele tatt jeg, for jeg har alltid hatt lyst på barn :-)

Skrevet

Ønsket om barn ville før eller senere gått foran, tror jeg.

For meg ville vi da vært så grunnleggende inkompatibel, at det uansett ikke ville fungert mellom oss.

Skrevet

Om han hadde barn fra før ville han ikke vært mannen i mitt liv.

Og jeg ville ikke valgt bort egne barn for en mann.

Skrevet

Nei, det kune jeg ikke. Mannen i mitt liv måtte ønsket å få barn med meg.

Skrevet

Jøss snakk om å være forutinntatt..

Skrevet

Ja, det tror jeg faktisk kanskje jeg kunne. Under visse omstendigheter.

Og jeg har all respekt for min bestevenninne som har valgt bort både barn og giftemål for å være sammen med sin store kjærlighet.

(som har to barn, som snart er så gamle at det kan ventes barnebarn og har vært gift, og mener det er nok man kun gjør en gang)

Skrevet

Nei. Enten fått egne barn eller annen mann. Men...det kommer litt an på mannen og barna hans da... og ikke minst hans eks...

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke.

Har tidligere gitt opp forhold fordi barn var lite aktuelt.

Hadde ikke giftet meg med mannen min om han ikke ønsket seg barn.

Skrevet

Jeg kunne ikke valgt bort barn nei - men tror det ville blitt vanskelig å velge bort kjærligheten hvis jeg hadde vært sammen med mannen noen år før jeg fant ut at jeg ikke ønsket barn.

For å snu på det - jeg lever ikke lengre sammen med mannen min, han er nå min eks, og jeg kom over det. Men sorgen over å ikke bli mor, tror jeg hadde vært verre, selv om dette er tanker jeg har nå i ettertid, etter at jeg selv allerede er mamma.

Skrevet

Var den til meg?

Jeg ville ikke ha mine, dine og våre barn. Vi må da alle få kunne velge det som passer oss selv best. Eller?

Skrevet

Nei det kunne eg ikkje. Har ALLTID ønska meg barn og kunne ikkje gått gjennom livet utan.

Mannen min ville ikkje ha barn i det heile tatt sa han då vi møttes, men endra meining etter kvart. Men det måtte eit ultimatum til. Det skal seiest at han elskar ungane og er veldig glad for at han ombestemte seg :o)

Skrevet

Nei, det kunne jeg ikke og det gjorde jeg ikke heller.

Skrevet

Jeg tror det er et helt umulig valg å ta stilling til når en alt har fått barn. I utgangspunktet hadde jeg ikke ofret mine sterke ønske for en mann, men kanskje jeg aldri har møtt den altoppslukende og lidenskaplige kjærligheten.

Skrevet

Og jeg skulle gifte meg med en millionær... Man vet aldri hvem man faktisk faller hodestups for. Og jeg tror neppe du hadde latt drømmemannen gå om du fant ut at han hadde ett barn fra før.

Skrevet

Nei.

Og samboeren står i den situasjonen nå!

Vi sliter med å bli gravide, og han vil så gjerne ha ett eget barn.

Han vil heller helst ikke gå med på adopsjon, fordi han føler at det ikke blir "hans".

Jeg syns det er vondt å sette samboeren i den situasjonen, mye pga bakgrunnen vi har, og fordi han er mer enn klar til å få barn. Men en dag løsner det sikkert for oss.. :)

Skrevet

Du får tro hva du vil :o)

Jeg har foresten vært sammen med to millionærer, men de var ikke noe ektemann materiale.

Skrevet

Jeg synes det er en vanskelig problemstilling når jeg har barn selv, men om jeg ikke hadde hatt det ville jeg på en måte ikke helt visst hva jeg gikk glipp av så vet ikke. Forelskelse er jo ikke viljestyrt;)

Skrevet

Nei, det fisket jeg etter ganske snart når jeg traff en "mann" som kunne være aktuel, og da var jeg under 18 år. Ønske om barn har vært nr. 1 for meg.

Skrevet

nei, det kunne jeg ikke!

tror det forholdet ville ta slutt før eller senere uansett, jeg ville jo klandret han og blitt bitter.

Skrevet

nei d har jeg ikke klart rett å slett. ønsket om å ha/ få flere barn er for sterkt.

Skrevet

han kunne vel unnet den han elsker å få barn tenker jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...