Gå til innhold

Venninner og sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som alltid vil fremheve føttene sine. Jeg skjønner ikke hvorfor....kanskje for å friste andre. Vertfall så bruker hun sykt mye penger på høyhælte sko og støvletter. Men så er hun så tjukk og smakløs at hun bare bruker grå joggebukser til.

Jeg vet ikke jeg. Er redd for at mannen min skal synes hun har penere sko og føtter enn meg. Pluss at hun har store pupper og langt lyst hår.

Er han i faresonen, tror dere? Hun snakker av og til med han også når hun er på besøk her i de høyhælte skoene sine og de store pupene. Og han ser på henne da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... et skikkelig dilemma du har der ja! Spesielt når han må både se henne og prate med henne når hun er på besøk! For det gjør man jo vanligvis ikke av ren høflighet nei.

Tror nok du må droppe venninna di dersom du vil beholde mannen din. Ellers må du kaste ut mannen din om du heller vil beholde venninna di.

Skrevet

Hehe,det var dagens:)

Skrevet

Nei, kan jo lksom ikke bare kaste ut mannen heller da. Da blir jeg jo alenemor og det vil jeg ikke.

Får bare leve med det tror jeg. Nytter vel ikke å si noe til venninna om at hun ikke trenger å komme på besøk med høyhælte sko heller. Men hun kunne nå satt dem fra seg i gangen.

Skrevet

Du bør nok gjøre om litt på budsjettet ditt. Kjøp deg mange fine sko og skaff deg silikon så er problemet løst.

Skrevet

Du må fortelle venninna di at man IKKE går med sko inne! Har hun ikke lært seg det ennå? Dårlig forbilde for barna. Dessuten kan jo høyhælte sko ødelegge parketten (og hvis dere ikke har parkett, så er det bare å legge det med en gang slik at hun MÅ sette fra seg skoene i gangen)

Skrevet

Neste gang hun kommer så får du ta en liten sag og sage av de høye helene hennes. Da bør hun ta hintet:)

Skrevet

Slike innlegg minner meg på at jeg burde gjort noe annet enn å sitte her....

Skrevet

Tror du ma fa deg litt selvtillit, hvis du er redd for at mannen din har en sko fetisj, og vil falle for din runde blonde venninne som gar med joggebukse til hoyhelte sko, la han bare dra, makan til mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...