Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Nå må dere slutte å sitte her og rote bort dagen, damer. Aktiviser ungene deres i stedet. Hva med en tur i skogen med boller og kakao?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 HÆ??? Er du gal?!?! Kakao i DENNE VARMEN?!?!?! Nei, her går det på is fortiden
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Sier du??? Du sitter jo her du også;) Hadde jeg bare hatt babyen min i armene så skulle jeg hatt andre ting å gjøre enn å sitte her men sukk, nei, kommer nok ikke før om to uker til den.. Sitter egentlig på verandaen, men 15kg ekstra på kroppen merkes i denne varmen så må bare ha en pause;)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Jeg har ingen unge enda. Den er fortsatt i magen min. Jeg har vært en tur ute i dag allerede, og jeg roter ikke bort dagen. Vi er midt inne i en flytteperiode, og har brukt store deler av dagen på å styre med det. Litt pause må man få ha. Til og med avslapping i sofaen går an med god samvittighet av og til.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Har nettopp vært på verandaen å badet ilag med alle ungene jeg Nå må jeg ha en pause inne fra sola. Ble så trøtt av hele greia Hm kanskje jeg skal stikke å kjøpe grillmat å grille også Prikken over i en
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 åssen skal jeg aktivisere ei jente på 5 mnd ute i denne varmen? når hun liker seg best inne på matta si. pluss at hun sover ca 16 timer i døgnet. hehe..
Fire småtroll Skrevet 30. mai 2009 #7 Skrevet 30. mai 2009 2-åringen min er sause forkjølet og har 39,5 i feber, skjønner godt at hun ikke orker være ute i sola.. Hun har ligget store deler av dagen på sofaen i dag, så her sitter jeg da, holder henne med selskap og ser lengselsfullt ut på sola. Leser for henne og koser når hun er våken, og surfer på nettet når hun sover. Håper virkelig hun er feberfri i morgen.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #8 Skrevet 30. mai 2009 Jeg sitter her og er høygravid med bekkenløsning, kommer meg lite rundt i grunn, og i sola holder jeg på å dåne så varmt som det har blitt. Da er det godt å kunne surre litt på nett, særlig når jeg er helt mutters alene hjemme.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #9 Skrevet 30. mai 2009 Småen har blitt så aktivisert at han sovnet for litt siden ... selv om han egentlig har sluttet med det på dagtid, så jeg sitter her med god samvittighet :-D
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #10 Skrevet 30. mai 2009 Helt enig med HI, sikkert mange som sitter her som nok kunne gjort noe mye mer fornuflig ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #11 Skrevet 30. mai 2009 Ja kan dere ikke bake litt boller..Er bare å fryse de og ha de til ungen kommer en gang..He he..Er så mange teite damer som skal bry seg og fortelle andre hva de burde gjøre og ikke.. Har de ikke noe liv så de må kritisere abdre for å føle seg bedre selv.. Har sola stått på i hele norge?? For det er vel kansje noen som ikke har så bra vær og sitter inne litt eller av andre årsaker..Herre gud ass.. Jeg sliter mye med bekkenløsning selv og må sitte mye i ro..Noe må ligge inne å slappe av for å ikke miste ungen kansje.. Og når du er gravid for 1 gang.Er man jo gjærne litt mer aktiv inne her.. Jeg vaffal =)
litenmensøt Skrevet 30. mai 2009 #12 Skrevet 30. mai 2009 men da hadde jo ikke du å H.I hatt noen å skravle med her inne da...... alle fortjener litt ufornuftig bruk av tiden, da har man så mye mere overskudd til det andre :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå