Gå til innhold

DETTE SUGER MAKSIMALT I DAG:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksamenshelvete

Bihulebetennelse

Soleksem

Allergi

Hilsen selvmedlidende klagebøtte

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg føye til en ting til:

Høylytt guttekollektiv fra Sunnmøre i leiligheten over. (Hvorfor er ikke de ute egentlig???)

Skrevet

Her er mine:

- masete hund som bjeffer for hver minste lyd!

- sulten, men ikke lyst på mat

- eksamenshelvete her også! Eksamen tirsdag, ikke klar i det hele tatt!!!

- Trøtt, siden hunden holdt meg våken halve natta

-

Skrevet

He he, det kan du si :-D Vi skal nå i hvert fall ut og kose oss i godværet straks, bare mannen og avkommet er hjemme fra den obligatoriske hjelp-det-er-helligdager-handleturen.

Skrevet

Og det eneste som suger her er vel egentlig denne teite forkjølelsen som ikke vil gi seg ... jeg skal jo kalve snart for f.!!! Men bortsett fra det er det jo vanskelig å irritere seg over ting i godværet :-D

Skrevet

Jeg irriterer meg tross godvær siden jeg må sitte med eksamen:( Den handleturen tar mannen min også, har skrevet detaljert liste slik at vi skal overleve disse dagene...

Skrevet

Ja, det er typisk at det er finfint vær når det er eksamenstid :-( Det er noe jeg ikke savner med å være student!

Skrevet

Dette suger maksimalt i dag:

ØSPØS REGN OG 5 GRADER!

(ingen med sol og sommer har klagerett over været)

Skrevet

Mannen og ungene har tatt handleturen her også. Nå pakket de strandbagen og dro på badestranda, mens jeg må lese...buhuuuuuu

Men jeg sitter i det minste ute på verandaen, så jeg får nyte litt sol.

Jeg er lei av å lese og mannen er lei av å være alene med ungene, så jeg får dårlig samvittighet for å lese og dårlig samvittighet om jeg ikke leser:(

Skrevet

At vi er blakk... Helt til neste helg :(

Skrevet

Isj.

Her er min liste:

-mannen på jobb

-hyper gutt på 2,5

-ingen hage

-bekkesmerter som gjør utflukter særdeles vonde

-eksamenslesing (ideelt sett altså, men må da vente til guttungen har sovna).

Skrevet

Her sliter vi visst med en anelse lakenskrekk, tannverk hos meg og brystbetennelse hos meg.. Og febertokter og verker som følger med.. Skoleoppgaver som egentlig har vokst seg over hodet mitt for lengst..

men uansett så skal jeg nå ut og grille og kose meg med lillemor hos foreldrene mine.. =)

Skrevet

Her suger ingenting:):):):)

hmmmm hvis jeg MÅ klage på noe må det være ugresset jeg ikke har fjernet i dag og som venter på meg i morgen.....

Skrevet

1 unge med feber og 1 unge som nekter å gå ut...

Hyggelig med sommer :o(

Skrevet

Å være invitert til middag hos svigermor.... På rømmegrøt! Den ENESTE maten jeg ikke liker--- Og jeg er IKKE kresen...

Så nå sitter de andre i stuen og spiser , mens jeg sitter på kontoret og surfer... Svigermor dekket ikke på til meg, heller, siden jeg er så sær at jeg ikke spiser rømmegrøt, liksom... Jeg kunne jo ha spist spekeskinke og melon, men.... Samme det. Det er vel helst svigermor som er sær! ;)

Når jeg kommer hjem skal jeg krype opp i godstolen med en god bok, iskald appelsinjuice, hjemmelagede bruscetta også skal jeg koooose meg! ;) Og svigermor liker ikke bruscettaen min, kanskje jeg skal invitere henne på det neste helg? Hah!!! ;)

Og forresten er jeg gravid og hormonforstyrra, for de som måtte lure... :

Skrevet

Lykke til med eksamen og god bedring av bilhulebetennelse! Av og til kan ein sånn tråd vere på sin plass, kan bidra med litt eg og - berre sånn for å vere snill ;-p

* at det tar så vanvittig lang tid å få svar på blodprøvene til jenta vår og i dag har ho SKREKE så å seie heile dagen

* langvarig jernmangel som berre ikkje blir bedre

* sutrete 3 1/2-åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...