Gå til innhold

Vondt ved eggløsning..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det tredje dagen med ganske store smerter, virker som det er i den ene eggstokken. Skulle hatt eggløsning rundt nå en gang, så jeg trodde det var det i begynnelsen. Det er smerter som går av og på. Og når de kommer så begynner jeg å blø :S Blør ikke mellom taka liksom.. Hørt om sånt før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har til tidet sterke smerter like før og under eggløsning og litt småblødning/spotting når det slippes.

Skrevet

Kan det være du har cyster? Symptomene dine kan minne litt om det.

Skrevet

Jeg har ei venninne som blør hver gang hun har eggeløsning, nesten som om det skulle vært mensen ... hun har fått det undersøkt grundig men ingen fant noe galt da. Men greit med en prat med legen kanskje?

Skrevet

Har ikke vært hos legen enda. Jeg fikk en sønn for 6mndr siden, så har trodd mensen bare ikke har blitt helt regelmessig igjen enda. Men nå bør det vel begynne å stabilisere seg snart? Fikk mensen igjen 6 uker etter fødselen. Etter jeg fikk førstemann så var det ikke sånn som dette. Har ikke opplevd å begynne å blø ved eggløsning før da, dette er første gang. Har bare fått mensen noen dager før/etter jeg skulle hatt det.

Hva er cyster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...