Gå til innhold

selge en 12 år gammel vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er akkurat en sånn vogn jeg solgte i 2001 for 500 kroner. I 2009 forsøker de å få 400 for den: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17594011

Den er tung å trille, umoderne, skramlete, veier et tonn og er ikke minst ganske stygg...

Ville gitt den bort, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å betale 400 kr for denne. Hadde brukt den som veranda (sove vogn) eller sovevogn i bhg.

I 2004 betalte jeg 300 kr for en vogn som var langt styggere enn denne og i tillegg hadde skranglete hjul. Den var "ubrukelig" å trille, men vi bodde i 3egt uten heis og barnet elsket å sove ute på verandaen. Da var den "ubrukelige vognen" gull verd for meg. Den sto bare stille på verandaen og den nye toppvognen vår til 7000 kr sto ute i skjulet nede og ble brukt daglig på trilleturer.

Hadde gjort det samme i dag, om jeg hadde hatt behov, og hadde ikke hatt problem med å betale 400 kr for en slik vogn.

Smart av de å selge, de får nok solgt den.

Skrevet

Hvorfor ikke selge? Det er sikkert noen som vil ha den. Jeg ser stadig sånne i bruk her jeg bor i hvert fall :-)

Skrevet

Jeg ville ikke betalt mer enn en hundrings for den, i hvert fall.

Skrevet

Hadde også tatt en hundrings bare for å få litt igjen for arbeidet og det det koster å annonsere.

Skrevet

Har ei lignende ei i vinrødt (litt andre hjul, men fra samme tia) Synes den er kjempekjekk til sovevogn i barnehage. Hadde lett gitt 400 for ei Simo vogn for å ha til sånt bruk. Store, gode og solide vogner.

Skrevet

Selges da verre ting på finn enn denne.

Skrevet

Enig i det, men poenget var vel at verdien bare har sunket med 100 kroner siden 2001...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...