Isadoramamma Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Er i uke 17 og har en grusom hodepine. Husker fra tidligere svangerskap at man kunne ta litt paracet mot smartene,men burde holde seg unna ibux. Er dette fortsatt anbefalningene? Hvordan forholder dere andre dere til dette? Har hatt en forferdelig hodepine et par døgn nå, og vurderer å ta et par paracet for å fungere normalt. Drikker mye , uten at det hjelper. Forslag til årsaker?
Mummimamma 09+12 Skrevet 1. juni 2009 #2 Skrevet 1. juni 2009 Hei! Jeg har også uker der jeg er skikkelig plaget med hodepine. Fant ut at det er mye spenninger og muskelknuter i rygg, skuldre og nakke. Har tatt et par paracet i slengen men det hjelper ikke. Hørte på apoteket og de anbefalte kun paracet. Har også lest i felleskatalogen om hodepine og de sier det samme. men så prøvde jeg en kopp kaffe for å få i meg koffein, null respons. Det endte med å spise en stratos og en melkerull og hodepinen forsvant! Herlig medisin, men obs på vekta.. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå