Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 leste om stimulasjon av barnets sanser i magen ved bla. å massere magen, dytte forsiktig tilbake når barnet sparker, lese og synge til magen. spise mangfoldig når det gjelder smak noe som vil stimulere babiens smak og lukte sans (det har de utrolig nok i magen også) er det noen som gjør disse tingene?
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Mannen masserer magen, mest for at det er godt for meg. Stimulerer det barnet er det jo fint. Mannen prater til barnet i magen, hver morgen og hver kveld, så det skal kjenne igjen stemmen:)
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 Jeg er ikke gravid nå, men da jeg var det så sang jeg til babyen i magen. Jeg brukte også å dytte forsiktig tilbake når hun sparket.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Eier ikke flink til det nei. Jeg dytter litt tilbake når barnet sparker og sånt, men ellers satser jeg på at barnet får nok stimuli uten at jeg skal gå rundt og småprate med meg selv.
Gjest Skrevet 30. mai 2009 #6 Skrevet 30. mai 2009 Spise mangfoldig gjør jeg jo uansett da, ikke fordi jeg er gravid, så jeg har vel ikke reflektert over hvor vidt det kan ha noe særlig å si for barnet i magen min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå