Mamman til Alida J. Skrevet 30. mai 2009 #1 Skrevet 30. mai 2009 Er det på tide å legge de bort? Vesla er 8mnd og det begynner jo å bli så varmt ute...
*Lille Persille" Skrevet 30. mai 2009 #2 Skrevet 30. mai 2009 Niks, her går det i strømpebukse ennå, tulla vår er 9 mnd. Hun er jo alltid i skyggen og der er det ikke så varmt. Ser at mange verken har lue eller sokker på barna sine og synes det er litt vel tidlig for det. Hadde vær kald på tærne selv jeg hvis jeg skulle sittet med dem bare i skyggen.
Blind Gudinne Skrevet 30. mai 2009 #3 Skrevet 30. mai 2009 Vesla her er 8 mnd, og strømpebuksene er av, men ikke pakket bort! Er ike alle dager som er like varme.
<3 mine søte små<3 Skrevet 30. mai 2009 #4 Skrevet 30. mai 2009 har enda strømpebuksene.. men ikke alltid i bruk:)
Lemonia Skrevet 30. mai 2009 #5 Skrevet 30. mai 2009 Gutten vår er 6 mnd og vi har ikke brukt strømpebukser på et par måneder. Det er faktisk vanligere å kle på barna for mye enn for lite.
Katsi Skrevet 31. mai 2009 #6 Skrevet 31. mai 2009 Har ikke pakket dem bort men de blir ikke brukt under bukser. Under kjoler derimot bruker jeg strømpebukser.
Itsrejk Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Kvakken min er 4 1/2 mnd, og han har stort sett bare strømpis og body på seg, han... Prøver jo å ha på ham ei bukse om vi skal bort da, men hjemme ligger han mye og spreller i ullbody og ullstrømpis. Blir godt regulert da, og er nesten alltid passe varm. I går var det knallvarmt i Midt-Norge, så da hadde han faktisk bare tynn ullbody på seg ute, og kunne spise på sine bare tær - noe som er yndlingshobbyen hans for tida.
frøet76 Skrevet 31. mai 2009 #8 Skrevet 31. mai 2009 Nei, bruker tynn strømpebukse ute nå når det er så varmt (15-20 grader.) Og så tynn bukse utenpå. Er det over 20 grader ute, som i går, lå hun på et pledd ute med kun body på seg. Inne har hun kun på strømpebukse og body nå for tiden.
Seven Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Poden min er 7 mnd og det er varmt her i sør. Så dermed er strømpebuksene av. Han har vært i skyggen i dag og har på seg body.
Willy Wonka Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 Regner med at dere som har svart ikke bor i Oslo eller i nærheten? Her har det vært 25 grader og mer. Bruker dere strømpebukse da også under bukser????? I så fall..hva kler dere på dere selv i den heten?
Gjest Skrevet 1. juni 2009 #11 Skrevet 1. juni 2009 Nei, langt i fra;) Men så bor vi i nord og da... med +2 og sludd og tåke i dag... Uansett tenker jeg at strømpisen er kjekk å ha, og kommer garantert til å ha med strøpis på sommerferie. Det er jo ikke alle dager som er like varme, og det kan jo bli kjølig i skyggen osv. Ser for meg at strømpebukse er mindre varmt enn bukse, så blir istedenfor, ikke i tillegg!! Sjelden vi har brukt begge deler, selv i vinter med godt over 20 minus...
helene0: jan09+jun11 Skrevet 1. juni 2009 #12 Skrevet 1. juni 2009 Her har vi egentlig aldri brukt strømpebukse (bare ullstrømpis når det var bikjekaldt i vinter). Jeg synes det er så kølete og knøttet har altid vært så inmari varm. Nå for tiden går det i body og tynne og luftige bomullsbukser.
Collette Skrevet 1. juni 2009 #13 Skrevet 1. juni 2009 Det har vi faktisk aldri brukt, bortsett fra en i ull som han brukte i vinter, men da i stedet for bukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå